کد خبر: ۳۶۸۶۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
فرماندار مریوان از آمادگی کامل این شهرستان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: 11 هتل و مهمان‌‌پذیر و 285 کلاس در قالب 29 مدرسه برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان آماده شده است.

به گزارش پایگاه 598، محمد فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج از آمادگی کامل شهرستان مریوان برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و اظهار کرد: 11 هتل و مهمان‌‌پذیر، 285 کلاس در قالب 29 مدرسه و 10 مسجد در این شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شده‌اند.

وی از حضور 2 اکیپ هلال احمر و امدادی در کنار اکیپ راهداری در جاده‌های این شهرستان به منظور ارائه خدمات به مسافران و گردشگران خبر داد و افزود: نانوایی‌ها نیز به صورت شیفتی در طول 24 ساعت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

فرماندار مریوان خاطر نشان کرد: مقدار زیادی سیب و پرتقال نیز با توجه به اینکه مریوان جزء شهرستان‌های مهمان‌پذیر است آماده و توزیع شده است و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

به گفته فلاحی، اماکن گردشگری این شهرستان شامل دریاچه زریوار، سدگاران، مسجد سوره‌قلعه و اماکن خرید و تفریحی داخل شهر نیز برای استقبال از مهمانان آماده شده است.

وی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور جلوگیری از تصادفات خبر داد و گفت: ورود تانکرهای سوخت عراقی از مرز باشماق محدود شده و ماشین‌های ترانزیتی نیز از ساعت 24 شب به بعد اجازه تردد در جاده‌ها را دارند.

فرماندار مریوان از کاهش تصادفات برون و درون شهری در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم با تلاش متولیان امر و دقت هرچه بیشتر رانندگان شاهد کاهش این مهم تا پایان تعطیلات نوروزی باشیم.

فلاحی از رشد مسافران نوروزی به سمت این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در تعطیلات نوروزی سال 94 بر اساس آمار بازدید‌ها و اسکان مسافران بیش از 220 هزار مسافر و گردشگر از استان‌ها و حتی سایر کشورها به این شهرستان ورود پیدا کرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها