کد خبر: ۳۶۸۸۸۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: دلیل ماندم این بود که امیدواریم حمایت ویژه برای پیشبرد اهداف تیم انجام شود که این طور نشد. نمی‌دانم باید با چه شخصی صحبت کنم این حمایت‌ها از سوی مسئولان ورزش انجام نشده است.

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی‌روش بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل هند، گفت: فکر می‌کنم امروز بازی زیبایی را مشاهده کردیم. بازیکنان جوان زیادی امروز در زمین بودند. همه با انگیزه بسیار بالا و تعهد در زمین حضور پیدا کردند و سرعت خوبی را در زمین دیدیدم. بازی خوبی را داشتیم استحقاق داشتیم گل بیشتری بزنیم. بازیکنان استعداد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به وظایفشان عمل کردند.

وی افزود: تا چند دقیقه پیش می‌دانم عمان از حریف خود یک بر صفر پیش است. یک بازی دیگر با این تیم داریم و به هدفمان برای صعود به مرحله بعد بسیار نزدیک هستیم. بازی خوبی را شاهد بودیم. از عملکرد بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها پیشرفت مشهودی نسبت به بازی قبل داشتند. بازی بسیار خوبی بود.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه با این جوانگرایی چقدر به صعود به جام جهانی امیدوار است، گفت: امیدوار هستم تمام بازیکنان جوانم احتیاج  به کسب تجربه بیشتر دارند. بازیکنی مثل حسینی صدمین بازی ملی خود را امروز پشت سر گذاشت اما بسیار با طراوت بود. به رشید مظاهری و داریوش شجاعیان باید تبریک بگویم چرا که اولین بازی ملی خود را انجام دادند. یک بازی مهم دیگر داریم که باید در آن به موفقیت برسیم.

کی‌روش در مورد در گذشت کرایوف گفت: روز غم انگیزی برای فوتبال است. فوتبال فقری در بعد تجربه و تخصص احساس خواهد کرد. یک بازیکن متخصص را از دست دادیم. کرایوف یکی از معدود افرادی در فوتبال بود که جزوی از بازی نبود. نمی‌توانیم بگوییم او جزوی از تاریخ بود بلکه او خود فوتبال و تاریخ بود. یکی از معدود انسان‌هایی بود که مطمئنا جایگاه ابدی در روح و قلب ما دارد. او جایگاهی در زندگی ما پیدا کرد که معدود افرادی آن جایگاه را دارند. برای شخص من این خبر ناراحت کننده بود. ناراحت کننده بود مسئولان ای اف سی و فدراسیون ایران این هماهنگی را نکردند که بازی با یک دقیقه سکوت به احترام کرایوف انجام شود اینکه این اتفاق نیفتاد شرم  انگیز بود. باید به خاطر اتفاق تلخ بروکسل  و درگذشت کرایوف یک دقیقه سکوت می‌شد و برایم قابل درک نیست که چرا این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه برخلاف لیگ در بازی امروز هوادار زیادی آمد عنوان کرد: در درجه اول خیلی خوشحال کننده بود که این استقبال صورت گرفت آن هم در شرایطی که در تعطیلات عید بودیم باید از این حضور قدر دانی کرد. علت اصلی حضور ما در فوتبال همین است. بازیکنان و مربیان به خاطر شادی هواداران کار می‌کنند. این فوق العاده است که هواداران با این اشتیاق به ورزشگاه بیایند و اینکه آنها با غرور و شور و نشاط ورزشگاه را ترک می‌کنند برایمان راضی کننده است.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه هواداران با پلاکاردی آمدند که خواهان ماندن او بودند، اظهار داشت: برای شخص بنده افتخار بزرگی است که این اتفاق بیفتد و وظیفه سنگینی به بنده محول می‌شود. من هر آن چیز که در دستانم است و امکان انجام آن هست را انجام می‌دهم تا اجازه ندهم هواداران دلسرد شوند. هیچ وقت به هواداران دروغ نمی‌گویم. هوادارای که با عشق و احترام به من لطف داشته این وظیفه را دارم که با او صادق باشم. توقعات مردم و ما بسیار بالا است و به همین خاطر جا ماندیم. دلیل اصلی حضور صعود به جام جهانی 2018 روسیه است. همانطور که قبلا گفتم دلیل ماندم این بود که امیدواریم حمایت ویژه برای پیشبرد اهداف تیم انجام شود که این طور نشد. نمی‌دانم باید با چه شخصی صحبت کنم این حمایت‌ها از سوی مسئولان ورزش انجام نشده است. باید به دولت درخواستم را مطرح کنم و نمی‌توانم به صورت دروغ درخواست بدهم و فقط می‌توانم بگویم امکانات فراهم نشده است. در دو سه سال گذشته تنها چیزی که دریافت کردیم قول واهی بوده است و تنها چیزی که شنیدیم صحبت از فساد و شک و شبهه بوده است و فقط صحبت از لمپن‌ها بوده است. عشق من به مردم و تعهدی که به مردم دارد این اجازه را نمی‌دهد که به آنها دروغ بگویم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها