کد خبر: ۳۶۹۷۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
کارشناس فوتبال کشورمان بر صحبت های قبلی خود مبنی بر 90 دقیقه ای نبودن رضا قوچان‌نژاد تاکید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: بیژن ذوالفقارنسب در برنامه شب گذشته شب های فوتبالی وقتی با سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه پرسپولیس در صورت جدایی طارمی نیاز به جذب بازیکنی مثل رضا قوچان نژاد دارد، اعلام کرد گوچی شرایط فیزیکی مناسبی ندارد و نمی تواند بازیکن 90 دقیقه ای باشد.

او در تکمیل صحبت هایش دربرنامه دیشب به "ورزش سه" می گوید: رضا قوچان نژاد بازیکن خاص و استثنایی است. مثالی در این باره می زنم. هیچ خانمی انگشتری که نگین زیبا و ظریفی را دارد، همیشه دستش نمی کند و معمولا در مهمانی ها و فضاهای مناسب آن را در انگشتش قرار می دهد. قوچان نژاد نیز اینگونه است. او بازیکن خوش تکنیکی است اما فیزیک مناسبی برای بازی 90 دقیقه ای کردن ندارد.

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: کارلوس کی روش در تیم ملی هم خیلی کم پیش آمده از قوچان نژاد 90 دقیقه استفاده کند. او زیاد مصدوم می شود و شرایط بدنی چندان خوبی ندارد. از نظر استقامتی نمی تواند دوام بیاورد اما می بینید که خلاقیت خوبی دارد و در بازی با کره جنوبی گلی را می زند که هیچ کس فکر نمی کرد و همین گل باعث صعود تیم ملی به جام جهانی می شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه بازیکنی مثل قوچان نژاد هرگز نمی تواند در باشگاه های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال بدرخشد، تاکید می کند: در پرسپولیس الان مهدی طارمی نقش بسیار کلیدی دارد. او در تمام حملات تاثیرگذار است و 90 دقیقه تیمش را روبه جلو هدایت می کند. پس قوچان نژاد نمی تواند هرگز جای چنین بازیکنی را بگیرد و بار تیم را به مقصد برساند.

ذوالفقارنسب در پایان می افزاید: گوچی فوتبالیست زیرکی است و از نظر فنی من او را تایید می کنم ولی تاکید من این است که چنین بازیکنی نمی تواند 90 دقیقه موثر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها