کد خبر: ۳۷۰۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مقایسه شمس و صانعی ظلم به سرمربی کنونی تیم ملی است.
محمد کشاورز در گفت‌وگو با فارس ، در خصوص درگیری‌های به وجود آمده در دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و حفاری اهواز گفت: حاشیه و درگیری یک سری تماشاگرنما بازی زیبا را به کام همه تلخ کرد. نمی‌دانم این افراد از کجا آمده بودند. متاسفانه نیروی انتظامی نیز در حد کافی نبود.

وی ادامه داد: بازیکنان حفاری ما را از این مهلکه نجات دادند. حدود 30 دقیقه در رختکن حفاری بودیم. لطف خدا بود که بازیکنان گیتی‌پسند از این مهلکه جان سالم به در بردند. امیدوارم برخورد قاطعانه‌ای صورت بگیرد.

کشاورز درباره عدم انتخابش به عنوان بهترین بازیکن سال 2011 جهان خاطرنشان کرد: اگر بازی‌های بین‌المللی بیشتری در سال 2011 انجام می‌دادیم شانس بیشتری داشتم تا به این عنوان دست یابم. به هر حال قرار گرفتن جزء 5 بازیکن برتر دنیا انگیزه مضاعفی به من داد و تلاش خود را بیشتر خواهم کرد.

 این ملی‌پوش فوتسال درباره مصاحبه‌اش که عنوان کرده بود شمس و صانعی قابل قیاس با یکدیگر نیستند، گفت: از این مصاحبه من سوءبرداشت شد. من دلایل این امر را عنوان کردم و گفتم شمس بالای 150 بازی سرمربی تیم ملی بوده در حالی که صانعی 10 بازی بیشتر نیست که سرمربی شده پس این دو مربی قابل قیاس نیستند. همچنین شمس بالای 5 سال سرمربی تیم ملی بوده و صانعی 2 ماه است که آمده و باید به او وقت داد. گفتم سابقه این دو نفر قابل قیاس نیست. مقایسه شمس با صانعی ظلم به سرمربی کنونی تیم ملی است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها