کد خبر: ۳۷۰۲۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، به نظر مي‌رسد در ليگ پانزدهم، كلمه «پنالتي» نحس‌ترين واژه در فرهنگ لغات پرسپوليسي‌ها بوده است. امسال تقريبا تمام مسيرهايي كه به اين كلمه ختم شده، براي قرمزها بديمن بوده است. در فصلي كه پرسپوليس پنالتي‌هاي خودش را گل نمي‌كند، همه پنلتي‌هايي كه روي دروازه اين تيم اتفاق مي‌افتد به گل تبديل مي‌شود و البته بسياري از پنالتي‌هايي هم كه عليه رقباي جدولي سرخپوشان مثل استقلال، ذوب‌آهن و تراكتورسازي اعلام مي‌شود، راهي به دروازه نمي‌برد!

آمار عجيب

پرسپوليس در اين فصل صاحب 7ضربه پنالتي شده كه از اين تعداد، فقط دو تاي آنها به گل تبديل شده‌اند؛ يكي را بنگستون در برابر تراكتورسازي به ثمر نشانده و ديگري توسط طارمي در بازي رفت با سايپا به گل تبديل شده كه البته اين دومي براي سرخپوشان امتيازآور نبوده است. 5پنالتي ديگر قرمزها در ليگ پانزدهم در مصاف با تيم‌هاي ذوب‌آهن، سايپا، نفت و فولاد از دست رفته است تا شاگردان برانكو آمار نااميدكننده 28درصد موفقيت در زدن ضربات پنالتي را به ثبت برسانند. در نقطه مقابل اما در فصل جاري 5پنالتي به ضرر پرسپوليس اعلام شده كه هر 5تاي آنها گل شده است! جالب اينجاست كه هر سه گلر قرمزها هم طم گل خوردن از روي نقطه پنالتي را چشيده‌اند و هيچكدام از آنها نتوانسته‌اند در اين زمينه به تيم‌شان كمك كنند. ايمان صادقي در بازي رفت با سپاهان، لوبانف در بازي برگشت با ذوب و سياه‌جامگان و سوشا مكاني هم در بازي‌هاي رفت برابر سايپا و ذوب‌آهن از روي نقطه پنالتي گل خورده‌اند تا آمار صددرصد شكست در اين زمينه به ثبت برسد. حالا كه گلرهاي پرسپوليس پنالتي نمي‌گيرند، محض رضاي خدا يكي از زنندگان ضربه توپش را به اوت يا تير دروازه هم نمي‌زند تا بدشانسي‌هاي پروفسور ادامه داشته باشد!

هفته‌هاي بدون پنالتي

در حال حاضر 5هفته است كه داوران براي پرسپوليس پنالتي نمي‌گيرند. آخرين پنالتي اين تيم در بازي برگشت با ذوب‌آهن اتفاق افتاد كه كمال كاميابي‌نيا آن را از دست داد. بعد از آن در مصاف با تيم‌هاي فولاد، سايپا، تراكتورسازي، صبا و سياه‌جامگان به سود پرسپوليس پنالتي اعلام نشده است. در اين فصل تنها در يك مقطع ديگر پيش آمده بود كه پرسپوليسي‌ها براي 5هفته متوالي صاحب پنالتي نشوند كه اين مربوط به فاصله بين هفته‌هاي هشتم تا دوازدهم مي‌شد. البته خيلي از كارشناسان داوري عقيده دارند در بازي اخير با سياه‌جامگان روي طارمي پنالتي اتفاق افتاد كه داور آن را نديد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها