کد خبر: ۳۷۰۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

کوروش زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه در جشنواره فیلم فجر امسال حضور ندارد، اظهار داشت: در فیلم سینمایی «روز رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش حضور داشتم اما این فیلم به دلیل کارهای فنی که در خارج از کشور انجام می‌شود، به جشنواره نرسید و ان‌شاالله در جشنواره سال آینده فیلم فجر حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در فیلم سینمایی «روز رستاخیز» نقش «محمد بن اشعث کندی» از اشقیای دشت کربلا را ایفا کرده است، تصریح کرد: «محمد بن اشعث کندی» از فرماندهان و مشاوران ابن زیاد و از متعصبین و متحجرین واقعه کربلاست.

بازیگر سریال یوسف پیامبر(ع) ادامه داد: هنگامی که یزید بن معاویه، حکومت کوفه را به عبید الله بن زیاد محول می‌کند، محمد بن اشعث کندی به همراه شمر بن ذی‌الجوشن به عنوان مشاوران ابن زیاد به کوفه می‌آیند و در نهایت در واقعه کربلا به عنوان ناظر بر ظلم و ستم عمر بن سعد، کاروان کوفیان را همراهی می‌کنند.

زارعی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «روز رستاخیز» از فیلم‌های فاخر سینمای ایران خواهد بود، خاطرنشان کرد: این فیلم با نگاه بین‌المللی تولید شده است و احمدرضا درویش کارگردان این فیلم تمام توان خود را در زمان فیلم‌برداری به کار بست تا فیلم به خوبی شکل بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز خوبی را برای «روز رستاخیز» پیش بینی می‌کنیم، اضافه کرد: به مدت 10 ماه در فیلم‌برداری کار حاضر بودم.

بازیگر سریال مختارنامه با بیان اینکه فیلم سینمایی «روز رستاخیز» درباره واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) است، تصریح کرد: قصه فیلم به شخصیتی حاشیه‌ای در واقعه عاشورا مربوط است که در متن حوادث حرکت می‌کند و این فیلم از مرگ معاویه تا قیام امام حسین(ع) را روایت خواهد کرد.

گفتنی است فیلم سینمایی «روز رستاخیز» یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های تاریخ سینمای ایران است که پیش تولید آن چهار سال به طول انجامیده و فیلم‌برداری آن نیز به مدت یک سال زمان برده است.

همچنین زبان اصلی فیلم سینمایی «روز رستاخیز» فارسی خواهد بود و این فیلم به زبان‌های عربی و انگلیسی دوبله و اکران خواهد شد.

یوم الحریه (روز آزادی) نام عربی و He Who Said No (آنکه نه گفت) نام انگلیسی فیلم خواهد بود.

در فیلم سینمایی«روز رستاخیز» پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، انوشیروان ارجمند، علی جاویدفر، انوش معظمی، حمید جدیدی، میرطاهر مظلومی، مهتاب کرامتی، شقایق فراهانی، لیلا بلوکات و زهره حمیدی نقش آفرینی کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها