کد خبر: ۳۷۰۴۷۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی ایران پس از پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حضور خبرنگاران با آنها به گفتگو نشست و به سوالات آنها پاسخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: کارلوس کی روش در این نشست عنوان کرد:

از کفاشیان ممنونم که به من  فرصت داد

همانطور که مطلع هستید چند هفته پیش درخواست استعفای خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کردم. بعد از بازی‌های تیم ملی امروز این فرصت را داشتم در خصوص مسائل صحبت کنم و با کمال افتخار در خدمت اعضای هیئت رئیسه باشم و بعد از جلسه تصمیم گرفتم همه چیز را کاملاً توضیح بدهم. باید تشکر کنم از علی کفاشیان که این فرصت را به من داد و از اعضای هیئت رئیسه هم متشکرم که توانستم مشکلات تیم ملی را بگویم.

برخی مسائل برای من قابل درک نیست

تمام توان و انرژی خود را گذاشتم تا به تیم ملی ایران کمک کنم، این اتفاق در تمام این 5 سال افتاد، اعتقاد راسخ دارم با شرایط فعلی صعود به جام جهانی دشوار است و راه سختی پیش‌رو داریم. در حال حاضر به جایی رسیدیم که تنها صحبت از مشکلات مالی نیست، بلکه برخی مسائل هست که برای من قابل درک نبوده و قابل مذاکره هم نیست. البته این مسائل را من به هیئت رئیسه سپردم.

به احترام کفاشیان به قرعه کشی جام جهانی می روم

تا تاریخ 30 آوریل 2016 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به وظایف خود پایبند هستم. آقای کفاشیان از من درخواست کرد در مراسم قرعه کشی انتخابی جام جهانی حضور داشته باشم و من به احترام او، این درخواست را پذیرفتم. بعد از این تاریخ که بنده تقاضای استعفای خود را تقدیم ریاست فدراسیون فوتبال کردم، هیچ گزینه‌ای جلوی روی خودم نمی‌بینم. می‌توانم این را متصور باشم که پس از این تاریخ به پایان رابطه خودمان رسیده باشیم. در پنج سال گذشته به خط مقدم آمدم و در راه حفاظت از تیم ملی در خط مقدم در جنگ بودم و با کمال افتخار این کار را انجام دادم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها