کد خبر: ۳۷۱۶۲
زمان انتشار: ۰۰:۵۳     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
چهره های آشنای حاضر در مجالس عزا و شادی عموما با كت و شلواری بر تن، این روزها كم كم نام آشنا نیز شده اند.


598: این روال شش ماه گذشته برخی از داوطلبان نمایندگی مجلس نهم بود كه قبل از ثبت نام برای انتخابات به آن مبادرت می كردند.

حضور در محافل خانوادگی، برگزاری جلسات با معتمدان و بازاریان، دانشجویان و دانشگاهیان از جمله دیگر رفتارهای انتخاباتی است كه این روزها بیشتر مشاهده می شود.

اگرچه چند روز پیش رییس هیات مركزی بازرسی ستاد انتخابات كشور به ایرنا یادآور شده بود كه نمی توان به نامزدها گفت كه در خانه بمانند و آنها باید خود را برای رقابتی بزرگ آماده كنند؛ با این وجود از برخی شهرستان ها خبر می رسد كه برخی داوطلبان پا را از تبلیغات غیر رسمی فراتر گذاشته اند و مبادرت به چاپ و توزیع كارت تبلیغاتی نامزدی خود را به صورت علنی كرده اند.

با توجه به این كه زنگ آغاز تبلیغات انتخابات مجلس نهم چهارم اسفندماه به صدا در می آید، طبیعی است كه این اقدام نامزدها واكنش مراجع نظارتی را در پی داشته باشد.

از جمله این كه، عباسعلی كدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان به خبرنگار 'خبرهای یك' اطمینان داد كه مصداق تبلیغات در قانون مشخص شده است و دستگاه های ناظر به این موارد تخلفات در این زمینه رسیدگی می كنند و با مواردی كه خلاف قانون است برخورد می كنند.

در این میان، شماری از داوطلبان كه سابقه مدیریتی نیز در كارنامه دارند، به دور از اخلاق انتخاباتی، رویكرد تخریب دولت را برای افزودن به شمار آرای خود در حوزه انتخابیه در پیش گرفته اند غافل از این كه در جشن ملی انتخابات، این رویكرد ناپسند تلقی می شود و مردم در ۱۲ اسفندماه صلاحیت های حال افراد را ملاك عمل قرار خواهند داد و نه جذابیت تبلیغات منفی آنان را.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها