کد خبر: ۳۷۱۹۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
نایب قهرمان یونان مصرانه به دنبال جذب مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس است و قصد دارد به هر نحوی شده این بازیکن را برای فصل آتی به فهرست خود اضافه کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، باشگاه AEK آتن همشهری پانیونیوس خواستار جذب کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی این تیم شده است. بنابر اعلام سایت های معتبر یونان مانند نووا اسپورت، اسپورت اف ام و وان اسپورت، باشگاه AEK آتن پس از تحقیقات فراوان در خصوص انصاری فرد خواهان جذب این مهاجم شده است.

این درخواست در حالی مطرح شده که کریم یک سال دیگر با پانیونیوس قرارداد دارد و از طرف دیگر با توجه به قهرمانی المپیاکوس 4 تیم AEK، پاناتینایکوس، پائوک و پانیونیوس باید برای کسب سهمیه اروپا در دیدارهای پلی آف با هم رقابت کنند که با توجه به امتیازات تیم ها شانس اروپایی شدنAEK  به مراتب بیشتر از پانیونیوس به نظر می رسد.


 کریم انصاری فرد در این فصل 8 گل برای پانیونیوس در لیگ به ثمر رسانده و بازی های درخشان این مهاجم ملی پوش ایرانی باعث شده تا نه تنها جایگاه خودش بلکه سایر بازیکنان ایرانی در بین باشگاه های یونانی هم بهتر شود تا جایی که خبر می رسد یکی ، دو جوان ملی پوش ایران هم در یک قدمی پیوستن به باشگاه های مطرح این کشور در فصل آینده هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها