کد خبر: ۳۷۲۲۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۳۱ فروردين ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، شهرآورد 82 از همه جهت یک شهرآورد ویژه و خاص بود. یکی از زیباترین و بهترین شهرآورد‌های دهه اخیر پایتخت برگزار شد. هر دو تیم خوب بازی کردند و 6 گل رد و بدل شد و موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه‌ها خلق شد. پرسپولیس در بعد روحی روانی برتر از حریف بود و توانست به یک برد خوب دست پیدا کند البته زحمات فنی برانکو را هم نباید نادیده گرفت ضمن اینکه تمدید دو ساله قرارداد برانکو هم در این نتیجه بی تاثیر نبود. سرمربی پرسپولیس بدون آنکه احتیاط به خرج بدهد، تیمش را شجاعانه به میدان فرستاد و پیروز شد.

 

یکی از مسائل مهمی که باید به آن اشاره کنم همدلی و یکدلی در پرسپولیس است همانطور که علی پروین گفت بازیکنان پرسپولیس بسیار با هم همدل هستند. وقتی بازیکنان پنالتی را به مهدی طارمی می‌دهند یا او بعد از دریبل دروازه‌بان استقلال پاس گل می‌دهد اینها نشانه یک تیم همدل و یکدل است. ضمن اینکه گل دقیقه 5 پرسپولیس هم بسیار مهم بود. استقلال بعد از خوردن این گل جلو آمد تا گل را جبران کند و روزنه‌های دفاعی‌اش باز شد و پرسپولیس به خوبی از آن استفاده کرد. اگر پنالتی پرسپولیس گل می‌شد و پرسپولیس 3 - صفر به رختکن می‌رفت شاید نتیجه بازی یک نتیجه شگفت‌ انگیزتری می‌شد. استقلال موقعیت گلزنی نداشت تا اینکه سوشا مکانی با یک اشتباه این شانس را به استقلال داد تا آنها گلزنی کنند.
برانکو از اواخر نیم فصل دوم فصل گذشته کارش را با پرسپولیس شروع کرد و در شروع کار نیز نتایج مناسبی نگرفت اما در این فصل توانست بازیکنان مورد نظرش را جذب کند و تیمی که می‌خواهد ببندد. نقش مدیریت باشگاه هم در این میان مهم بود. پرسپولیس اکنون هیچ دغدغه مالی و مدیریتی ندارد و طاهری به خوبی توانسته باشگاه را سازماندهی کند. بازیکنان و مربیان پرسپولیس دغدغه‌ای ندارند. البته این حرف‌های من معنایش نفی زحمات برانکو نیست. او همواره برای تیم زحمت کشیده و به همه و بخصوص رقبایش احترام می‌گذارد و من پیروزی در شهرآورد را به او هم تبریک می‌گویم.
هواداران و حمایتی که از تیم می‌کردند در موفقیت پرسپولیس در این فصل نقش پررنگی داشت. هواداران پرسپولیس به خوبی تیمشان را در این فصل حمایت کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها