کد خبر: ۳۷۲۵۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۴۹     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با ۵۹۸:
عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای بررسی های بیشتر، موضوع دانشجویان بورسیه مجددا در کمیسیون آموزش و تحقیقات باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و توضیحات کامل تری اعلام خواهد شد و طرح و بررسی مجدد آن را در کمیسیون مطرح می شود.
عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 درخصوص وظیفه مجلس دربرابر بی توجهی وزارت علوم به دستور صریح رهبر انقلاب در بحث دانشجویان بورسیه اظهار داشت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون اصل 90 اقدامات لازم صورت گرفت و منجر به موافقت نامه ای برای روند اجرایی این موضوع شد ولی خروجی خاصی برای اجرایی شدن آن از سوی دولت مشاهده نشد.


فیاضی بیان نمود: دولتی ها باید دغدغه ای برای حل این موضوع داشته باشند و ما در مجلس اقدامات خود را انجام داده ایم و این مطالبه باید از وزارت علوم صورت بگیرد ولی متاسفانه پرونده دانشجویان بورسیه دست مایه ای برای تحرکات سیاسی و به انزوا کشیدن رقیب دولت بوده است.

وی گفت: برای بررسی های بیشتر، موضوع دانشجویان بورسیه مجددا در کمیسیون آموزش و تحقیقات باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد و توضیحات کامل تری اعلام خواهد شد و طرح و بررسی مجدد آن را در کمیسیون مطرح می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها