کد خبر: ۳۷۲۵۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت
پس از اعتراض نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه قزوین، معتکفین قزوینی نیز با صدور بیانیه‌ای مراتب اعتراض خود را نسبت به برپایی کنسرت‌های مختلط در این شهر اعلام کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در این بیانیه که با «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم» آغاز شده است، آمده حرکتی زشت که از پیروان خودباخته مخالف اسلام و انقلاب در قزوین انجام شد نشان از خبث باطنی و عناد درونی آنها با آرمان‌های اسلام و انقلاب داشت.

این بیانیه می‌افزاید: آنهایی که با اجرای کنسرت غیرقانونی مختلط درصدد اجرای خواسته‌های خود هستند و به بهانه شادی مردم در مناسبت‌های مذهبی و انقلابی زمینه هرزه‌گری‌ها را الگوی کار خویش قرار داده‌اند بدانند ما امت حزب‌الله که فلسفه وجودی خود را به سرانجام رساندن احکام اسلامی می‌دانیم نگرانی، ناراحتی و مراتب اعتراض خود را نسبت به این حرکت به متولیان و مسئولان آن حرکت غیراخلاقی اعلام می‌کنیم.

در بیانیه‌ای معتکفین قزوینی تأکید شده است: اینجا شهر دارالمؤمنین بوده و سابقه خون و شهادت در شناسنامه جوانان و مردم قزوین موج می‌زند و ما هرگز اجازه انجام چنین حرکاتی را به این گونه افراد نداده و از حضور غیرمسئولانه مسئولان اداری استان نیز در این جمع ابراز ناراحتی داشته و از آنها سؤال می‌کنیم، چرا در جمع معنوی و مذهبی معتکفین حضور پیدا نکردید اما در کنسرت‌های مختلط حاضر می‌شوید.

این بیانیه حضور مسئولان در کنسرت مختلط چند شب قبل قزوین را یک اشتباه عنوان و تصریح می‌کند: اگر حرکت شما از روی اشتباه بوده جای عذرخواهی و حتی عزل‌های اداری باقی است اما اگر از روی خواسته درونی باشد و از روی اشتباه نبوده با تمام وجود اعلام می‌کنیم که مردم غیرتمند و امت حزب‌الله و خانواده شهدا در قزوین هرگز اجازه تکرار این رویه را به هیچ کس نخواهد داد.

معتکفین قزوینی در پایان ضمن حمایت از مواضع انقلابی نماینده ولی فقیه در استان قزوین و همچنین مدیر حوزه علمیه قزوین در خصوص اعتراض به برگزاری کنسرت‌های مختلط در این شهر به استاندار قزوین گوشزد کردند که به نصایح پدرانه نماینده ولی فقیه در استان گوش فرا دهد، چراکه به وجود آمدن این موضوع نتیجه توجه نکردن به همین نصایح بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
واضح تر خبر را میگفتید
نمی دونیم چی شده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها