کد خبر: ۳۷۲۶۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
گزارش ۵۹۸ از سوابق مشاوران رسانه ای دفتر هاشمی رفسنجانی:
هاشمی رفسنجانی در فرودین 95 از تقطیع خودسرانه و تحریف سخنان خود ابراز تاسف نمود در حالی که صفحه توئیتر ایشان به تایید سایت رسمی ایشان رسیده بود و مشخص نیست که چه کسی این سخنان را در صفحه رسمی ایشان تحریف نموده است! در گذشته نیز این رفتار ها تکرار شده و پس از گاف های رسانه های متعلق به هاشمی رفسنجانی ، وی و دفتر ایشان اظهار بی اطلاعی کرده و بلافاصله شروع به تکذیب ارتباط رسانه های منسوب به هاشمی با ایشان می نمایند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در فروردین 95 توئیتر منتسب به هاشمی رفسنجانی توئیتی منتشر نمود که واکنش ها و انتقادات فراوانی را در پی داشت و باعث موضع گیری صریح رهبرانقلاب در برابر این تعبیر شد. پس از این اتفاق هاشمی رفسنجانی از تقطیع خودسرانه و تحریف سخنان خود ابراز تاسف نمود در حالی که صفحه توئیتر ایشان به تایید سایت رسمی ایشان رسیده بود و مشخص نیست که چه کسی این سخنان را در صفحه رسمی ایشان تحریف نموده است!

این در حالی است که در گذشته نیز این رفتار ها تکرار شده و پس از گاف های رسانه های متعلق به هاشمی رفسنجانی ، وی و دفتر ایشان اظهار بی اطلاعی کرده و بلافاصله از طریق رسانه های خود شروع به تکذیب ارتباط رسانه های منسوب به هاشمی با ایشان می نمایند.

پایگاه 598 برای روشن تر شدن فضا، فعالیت های سیاسی و سوابق برخی از مشاوران رسانه ای و سیاسی حجت الاسلام و المسلمین هاشمی را در جدول ذیل گرد هم آورده است که در ادامه می آید.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها