کد خبر: ۳۷۲۹۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعیت‌های امروز جامعه را (اشاره به چندهمسری به نام اسلام) مقایسه کنید با مطالب صحیفه نور امام ...

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری بسیج،  الهه کولایی از اعضای حزب منحله و کودتا‌گر مشارکت با یادداشتی که شرق آن را منتشر نمود جامعه‌ی اسلامی ایران را با سیاه‌نمایی متهم به مردسالاری و نادیده گرفتن حقوق زنان نمود.

کولایی نوشت:«واقعیت‌های امروز جامعه را (اشاره به چندهمسری به نام اسلام) مقایسه کنید با مطالب صحیفه نور امام و در باقی مسائل باید برگردیم به این که در چه جامعه‌ای زندگی می‌کنیم و ببینیم که دیدگاه امام درباره مردم و به طور خاص زنان چیست؟»

کولایی افزود:« آرمان انقلاب اسلامی این است که دولت باید فرصت تحقق استعداد‌های همه انسان‌ها (زن یا مرد) را فراهم آورد. روحانی شعار انتخاباتی فرصت‌های برابر به زنان و مردان را داد ولی هنوز در بسیاری از نهادها این‌گونه نیست. به چه حقی زنان و دختران را محروم می‌کنند؟ چرا فقط مردان؟ اینها نشان می‌دهند این تغییرات در جامعه ما بسیار سخت است. زنان باید درباره حقوق خود آگاه شوند. صرف اینکه قانونی تصویب شود مشکل ما را حل نمی‌کند و ما نیازمند فرصت‌های برابر در حوزه اقتصاد هستیم»

یادآور شویم الهه کولایی از حامیان کودتای آمریکایی – اسراییلی سال 88 است که از اعضای حزب منحله مشارکت (کانون جریان نفاق جدید) نیز می با شد!وی بهمن‌ماه 1383 به برگزاری نشست‌هایی با عنوان «برنامه اوراسیای مرکزی» در دانشگاه مبادرت ورزید.مرداد 84 کتابی با عنوان «افسانه انقلاب‌های رنگی» به چاپ رسید که حاصل همین نشست ها بود و به کوشش کولایی چاپ شده بود! کتابی که بعدها به عنوان مرجعی برای طراحی پروژه «کودتای سبز» در ایران در اختیار ستاد مرکزی اصلاحات قرار گرفت.

گفتنی است روزنامه‌ی شرق در حالی تبدیل به مامن فتنه‌گران گشته است که همچنان شاهد بی توجهی و سکوت دستگاه‌های نظارتی به جولان فتنه گران در عرصه‌ی مطبوعات هستیم !

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها