کد خبر: ۳۷۳۵۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
استاندار تهران گفت: اجازه نمی‌دهیم در حوزه‌های رأی‌گیری خرید و فروش رأی انجام شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، حسین هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خرید و فروش رأی در رباط کریم شایعه است، ‌اظهار کرد: از دیروز کنترل کاملی بر حوزه‌های رأی‌گیری انجام شده است. در انتخابات از این قبیل حرف‌ها زیاد زده می‌شود اما باید سندی مبنی بر خرید و فروش رأی ارائه شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در سه حوزه دماوند و فیروزکوه، رباط کریم و بهارستان و شهریار، قدس و ملارد در استان تهران انتخابات در مرحله دوم در حال اجراست، افزود: حدود 1 میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و 976 صندوق و بیش از 17هزار عوامل اجرایی برای انتخابات امروز در نظر گرفته شده است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه تاکنون انتخابات با آرامش و امنیت کاملی در حال برگزاری است، تصریح کرد: مردم صبح پای صندوق‌های رأی بروند تا شعبه‌ها در بعدازظهر شلوغ نشود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: انتخابات در این حوزه‌ها تا ساعت 17 ادامه دارد و اگر احساس نیاز شد ما تقاضای تمدید زمان انتخابات را به وزارت کشور می‌دهیم و پس از موافقت وزارت کشور انتخابات در حوزه‌های باقیمانده تمدید خواهد شد.

همچنین وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم استان تهران همانند دور اول انتخابات حضور پرشکوهی داشته باشند و مرحله اول انتخابات را تکمیل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها