کد خبر: ۳۷۴۵۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 ، ما ایرانی‌ها کلا عاشق سفر کردن هستیم و کافی ست تا تعطیلاتی در تقویم ببینیم یا در اخبار اعلام شود تا سریع وسایل‌مان را جمع کنیم و برویم مسافرت! بهترین مقاصدی هم که سراغ داریم (به جز شمال البته!)، اصفهان، شیراز، کیش، قشم، یزد، مشهد، تبریز و کاشان است و ما قصد داریم تا 8 هتل زیبای ایران را در این مقاله بشناسیم.

قبل از این که بخواهید هر اقدامی برای رزرو هتل و بلیط هواپیما انجام بدهید این 8 هتل را ببینید و بعد از آن بروید رزرو کنید! با چوپانان همراه باشید:

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر که قبل از انقلاب اسمش شرایتون بود، یکی از محبوب‌ترین‌های اصفهان است چون درست روبروی زاینده‌رود و در چند قدمی ‌سی و سه پل قرار گرفته؛ یعنی در قلب اصفهان و در مرکز همه‌ی آنچه برایش به این شهر سفر کرده اید. می‌توانید در پیاده‌روی‌ها خیلی از دیدنی‌های شهر را ببینید، به محله‌ی ارمنی جلفا بروید، از میدان نقش جهان و بناهای تاریخی موجود در آن دیدن کنید و به مراکز خرید و اداره‌ها هم نزدیکید.

هتل کوثر اصفهان
هتل کوثر اصفهان

ولی جذابیت هتل کوثر با قدمتی نزدیک پنجاه سال فقط این نیست. هتل دارای باغ پر گل و گیاه باصفایی است که دورتا دورش برای نشستن تخت گذاشته‌اند، پنج رستوران دارد که هر کدام متفاوت از دیگری است. در یکی می‌توانید غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید، در رستوران سنتی سرو غذاهای اصیل اصفهان مثل بریانی و خورشت ماست و دیگر غذاهای سنتی ایران را سفارش دهید، رستوران زرین واقع در لابی هتل مشرف به فضای باغ با سرو انواع غذاهای ايراني و فرنگي است، رستوران تابستانه‌ی باغ غذا را در فضای سبز هتل و کنار آبنمای آن سرو می‌کند و رستوران فصلی آبشار در جوار استخر غذاهای باربیکیو برایتان تدارک می‌بیند. هتل کوثر استخر روباز و کلوب ورزشی شامل جكوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و سالن تنيس روی میز دارد و علاوه بر این، می‌توانید از فروشگاه‌‌های متنوعش که سوغات و صنایع دستی اصفهان را عرضه می‌کنند خرید کنید.

هتل ستارگان شیراز

از نورپردازی و نمای جالب هتل ستارگان در شب که بگذریم، باید گفت این هتل موقعیت خیلی خوبی در شیراز دارد. هتل ستارگان در تقاطع دو تا از مهم‌ترین بلوارهای شیراز قرار دارد. یکی بلوار آزادی با فلکه‌ی گاز و پارک شهر معروفش و آن‌یکی بلوار ارم که از اعیان‌نشین‌ترین محله‌های شیراز است و باغ ارم باشکوه را در خودش جای‌داده است. باغ ارم را احتمالاً می‌شناسید و اگر تابه‌حال شیراز رفته باشید حتماً بهش سرزده‌اید.

هتل ستارگان شیراز
هتل ستارگان شیراز

ولی جز باغ ارم، محدوده‌ی فلکه‌ی گاز پر است از جاذبه‎های توریستی. از بستنی‌فروشی پرطرفدار بابا بستنی گرفته تا رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خیابان چنچنه که از زنده‌ترین نقاط شیراز است. البته جذابیت هتل ستارگان فقط به این چیزها محدود نمی‌شود. معماری داخلی مدرن اتاق‌ها و لابی هتل می‌تواند برای مسافرانی که در طول سفر از دیدن نقاط تاریخی شیراز سیراب می‌شوند در حکم یک تغییر ذائقه‌ی دلپذیر باشد.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد نزدیک‌ترین هتل چهارستاره به حرم مطهر است. این هتل ساختمان بزرگی دارد که با توجه به سنت‌های معماری مدرن و خلاق ساخته شده. هتل توس یک مرکز خرید سه طبقه واقع در مجتمع هتل دارد که برای کسانی که اهل خرید هستند یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

هتل توس مشهد
هتل توس مشهد

از جاذبه‌ی دیگر این هتل، نورپردازی جذابش است که شب‌ها در قلب شهر مشهد خودنمایی می‌کند. موقعیت جغرافیایی هتل برای همه‌ی مسافران مناسب است و انتخاب هتل توس برای اقامت، خاطره‌ی خوشی را از شهر مشهد برایتان رقم می‌زند.

هتل داد یزد

هتل داد یزد بنایی هشتادساله در بافت قدیم شهر و در مجاورت آثار شناخته‌شده ميراث فرهنگي مثل آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیر چخماق قرار دارد. هتل معماری منحصربه‌فردی دارد و پيوند کاه‌گل و آجر كه از قدیمی‌ترین مصالح مورداستفاده کویرنشینان بوده به همراه قوس‌ها، طاق‌نماها و نورگيرهای زيبا در نقاط مختلف بنا از جلوه‌های معماری اين مکان است. گودال باغچه که جزیی از معماری بناهای یزد است در این هتل جلوه‌ی یگانه‌ای به مجموعه داده.

هتل داد یزد
هتل داد یزد

هتل داد دارای تالارهای مختلف برای برگزار همایش و جشن است، رستوران و کافه‌ی پروپیمانی دارد و استخر، سونا، جکوزی و ماساژ هم همیشه به راه است.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا لب دریاست. در چند قدمی میدان امیرکبیر که از میدان‌های مهم کیش به‌حساب می‌آید و به مراکز خرید و بازار نزدیک است و پاساژ زیتون که یکی از بازارهای معروف جزیره است درست روبروی هتل قرار دارد.

هتل هلیا کیش
هتل هلیا کیش

هتل امکانات بسیاری دارد، محوطه‌ی سبز وسیع با چند آب‌نما، کافه و رستورانی با بوفه‌ی کامل که غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی سرو می‌کند و هم‌چنین خدماتی برای اینکه جاهای دیدنی کیش را ببینید و از بازارها خرید کنید. پس به هر قصدی که به کیش سفر کرده باشید هتل هلیا برای اقامت شما یکی از مناسب‌ترین‌هاست.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی، نمایی تمام شیشه‌ای با همراهی کامپوزیت آلومینیوم دارد. نمایی که مورد علاقه‌ی اکثر ایرانیان است و سلیقه‌ی ایرانی به گواه ساختمان‌های بسیاری با این ترکیب در سرتاسر ایران، آن را شیک می‌داند. هتل پارس تبریز که هم‌خانواده‌ی دیگر هتل‌های پارس در شهرهای دیگر است با هفده طبقه و تضادی که در ظاهر با محیط دارد به خوبی در منطقه‌ی پر دار و درخت ائل گلی خودنمایی می‌کند.

هتل پارس ائل گلی تبریز
هتل پارس تبریز

یک رستوران گردان با کیفیت یکی از ویژگی‌های ممتاز این هتل بزرگ است. اما شاید محیط آرامش بخشی که این هتل دارد ویژگی اصلی این هتل بزرگ باشد. هتلی که در عین حال به مراکز خرید تبریز هم نزدیک است . رفتار پرسنل بسیار حرفه‌ای است و هیچ وقت از راهنمایی گرفتن از آن‌ها پشیمان نخواهید شد. توجه کنید که هتل از مرکز شهر دور بوده و اگر دنبال کسب آرامش هستید بهترین انتخاب در تبریز به شمار می‌رود.

خانه عامری های کاشان

خانه‌ی عامری‌ها (یا هتل سرای عامری ها) که امروز آن را هتل کرده‌اند متعلق به خاندان عامری است و زمان ساخت آن هم مربوط به دوره‌ی زندیه‌ است. این خانه در واقع از چند خانه‌ی تو در تو و متصل به هم تشکیل شده و از قدیمی‌ترین خانه‌های کاشان است. کاشانی که خود کاشانه‌ی خانه‌های تاریخی بسیاری است. عامری‌ها در چند نوبت مورد بازسازی قرار گرفته و حالا دیگر با یک قیاس ساده، می‌شود فهمید خانه‌ای که مردم امروزه در آن زندگی می‌کنند؛ در مقابل خانه‌هایی که بر اساس اصول معماری و زیبایی‌شناسی ایرانی ساخته شده‌اند؛ شبیه به یک شوخی زشت و بچگانه به نظر می‌رسند. اقامت در این خانه‌ی زیبا و با شکوه آرامشی مثال زدنی را به همراه خواهد داشت: صدای آب، ترکیب آفتاب و باد و برگ درختان و هیبت خود خانه که هر چند با ابهت اما پذیرا است، فقط محصولی به اسم آرامش را در مسافر پدید خواهد آورد.

خانه عامری های کاشان
هتل سرای عامری های کاشان

همه‌ی خوبی‌های خانه‌ی عامری‌ها به محیط مصفای آن ختم نمی‌شود. با توجه به اینکه سال بازسازی خانه 93 بوده، می‌توان گفت این هتلی نوساز است. یعنی تجهیزات و و وسایل مورد استفاده در آن همه تقریباً نو هستند. از طرفی عامری‌ها به همه‌ی جاهای مهم کاشان نزدیک است. تا خیلی از جاذبه‌های کاشان می‌توان پیاده گز کرد و از بافت شهر کاشان لذتی وافر برد.

هتل کیمیا 2 قشم

دومین هتل از مجموعه‌ی کیمیا، یکی از مجهزترین هتل‌های ۳ ستاره‌ی قشم است که در سال ۹۰ افتتاح شد. سطح کیفیت خدمات این هتل هم مانند دیگر مراکز اقامتی گروه کیمیا استاندارد است.

هتل کیمیا 2 قشم
هتل کیمیا 2 قشم

موقعیت جغرافیایی این واحد از هتل‌های کیمیا هم مانند واحدهای دیگر با دقت و هوشمندی انتخاب شده تا مراکز گردشگری و تفریحی و تجاری به راحتی در دسترس باشند.

منبع: http://pintapin.com

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
ایران خودمون هر گوشش پر از زیباییه....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها