کد خبر: ۳۷۴۶۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار محمد تهرانی مقدم گفت: «واقعه‌ای که منجر به شهادت سردار حسن تهرانی مقدم شد یک اتفاق نبود بلکه یک حادثه از پیش برنامه‌ریزی و تعیین شده و تروریستی بود.»
به گزارش پایگاه 598، محمد تهرانی مقدم در گفتگو با نشریه رمز عبور گفت: «واقعه‌ای که منجر به شهادت سردار  حسن تهرانی مقدم شد یک اتفاق نبود بلکه یک حادثه از پیش برنامه‌ریزی و تعیین شده و تروریستی بود. ابعاد مختلف آن را مسئولین به موقع برای مردم ما بازخواهند کرد. در آن حادثه یکی از ابداعات جدید شهید بزرگوار در دست ساخت، طراحی و تست بود که این حادثه تروریستی اتفاق افتاد.»

سردار تهرانی مقدم در خصوص جزئیات شهادت پدر موشکی ایران گفت: «کیفیت و چگونگی آن را مسئولین مربوطه به موقع به اطلاع‌ مردم شهید پرور ما خواهند رساند بنده در همین حد عرض می‌کنم که دشمن غدار ما در منطقه بارها و بارها از جانب این شهید بزرگوار لطمه اساسی خورد و آبرویش در منطقه رفت و در صحنه‌های مختلف مقاومت با شکست مواجه شد. آن‌ها هم بیکار ننشسته بودند و همان‌طور که موساد اعلام کرد که این کار ما بود، قطعا این انفجار با حمایت موساد و سایر سرویس‌های جاسوسی دنیا و استکبار جهانی انجام شده است. منتهی نوع و کیفیت آن را مسئولین مربوطه به موقع خدمت مردم شهید پرور اعلام می‌کنند.»

سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی‌مقدم از بنیانگذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران، بود. سردار حسن تهرانی‌مقدم تا روز آخر عمر نیز به عنوان مسئول این سازمان در ایجاد یک توان علمی و دانشی پایه و زیر بنایی مشغول کارهای علمی و تحقیقاتی بود و در روز شهادتش در پادگان امیرالمومنین(ع) شهرستان ملارد در حالی که برای آزمایش موشکی، آماده می‌شد، بر اثر انفجار، به یاران شهیدش (احمد کاظمی، حسن شفیع زاده، حسن غازی،‌غلامرضا یزدانی، علیرضا ناهیدی، مصطفی تقی‌خواه و ...) پیوست.

پیشتر مجله تایم به نقل از یک «مقام اطلاعاتی غربی» ادعا کرده بود که این انفجار کار موساد بوده است. این مقام رژیم صهیونیستی در گفتگو با تایم تاکید کرده است که اقدامات خرابکارانه دیگری برای ضربه زدن به برنامه‌های هسته‌ای و موشکی ایران طراحی شده و به اجرا درخواهند آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Sweden
۱۴:۲۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۰
۲
مثل همه ترورهای بعد از انقلاب. از ترور شهید قرنی به بعد. اگر تهرانی مقدم زنده می ماند روسیه اس سیصد به ایران نمی داد. چون نمی خواست ایران آن معکوس سازی کند.
پاسخ
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۶
۰
افسوس ، این کشور به انسان های پاک و مخلص مثل شهید بزرگوار تهرانی مقدم نیاز دارد لازم است اقدامات امنیتی در حفظ این سرمایه ها صورت گیرد . اینجاست که بحث نفوذ که رهبر عزیزمان می فرمایند باید جدی گرفت .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱۱
۱
خاک بر سر ما دانشمندای هسته ای مون رو تو خیابونای پایتختمون می کشن و سردارمون رو در دل امن ترین جای ممکن در این مملکت یک پادگان با نهایت ملاحظات امنیتی!! آخه اینجا چقدر خائن داره
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۶
۰
کار موساد خبیثه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۰
اگر همين نيروي نظامي اي را كه دولت روسيه دارد در دست نيروهاي ايران بود
همه قدرتهاي غربي مجبور بودند كه ايران را سجده كنند
واقعا" كه چه ذليل اند اين رهبران روسيه !!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۸
همه اش دروغ گویی خوب چرا از اول نمی گویند
پاسخ
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خب دوست عزیز به همون دلیلی که الان کل قضیه رو توضیح ندادند:)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۰
به نام خدا
همین الان هم نیروهای انقلاب مظلومند و هرکدوم که به یه مقامی میرسند بعدش معلوم میشه آقا اصلاح طلب بوده در باطن و .....
پاسخ
امان از وادادگی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۵
۰
خجالت داره نیش تا بناگوش باز کردن جلوی جلادان آدمکش جانی، قاتلین فرزندان این ملت. برخی کجا سیر می کنند
پاسخ
مومن
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
۷
۰
شناسائی دانشمندان وخبرگان درکشورمان کاری نداره کافیه یکی از مسئولین اگاه بشن بعد به توسط اقازاده های خبیث به موساد ویا سیا اطلاع داده میشه مثل اون اقازاده که الان تو زندانه
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
مابایداینقدرازلحاظ اطلاعاتی وحفظ دانشمندان نظامیمان ضعیف باشیم که دشمن داخل یک منطقه محافظت شده بتوانداینچنین مانوربدهدوبکشدوبه اینکارهاش افتخارکند حتی درخیابانها نیز نتوانداین غلطهارابکندولی ببینیم ضعف وبه قولی سوراخ اطلاعاتی وامنیتی کجاست که دشمن این چنین سوراخهایی راباکمی تلاش میتواندپیداکندومیتواندضربه بزند مثالا دانشمندان هسته ای یاسرلشگر شیرازی راهم درخیابان به شهادت رساندندبایدکم نه خیلی هم زیادبه این نکات توجه کردونقاط ضعفمان راپوشش دهیم وبه فکراینهم باشیم که دشمن امکانادربارهای دیگرازروشهایی استفاده کند که تابحال تاالان ازاین روشهااستفاده نشده وبقولی روش جدیداست بایدهمه وقت دست اندرکاران درمورداینکارهاتحقیق ومطالعه قوی داشته باشند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
بهتره سیستم ضد جاسوسی تون را خیلی بهتر کنید .............. این صهیونیستها خیلی نامردن ولی خبره
پاسخ
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
در صورت امکان اصلاح بفرمایید (((یه دوستان شهیدش پیوست )))
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها