کد خبر: ۳۷۴۹۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
اوحدی: امروز جلسه ای را با کمیسیون امنیت مجلس داشتیم و بحثی در مورد لغو حج تمتع صورت نگرفت بلکه اعضا کمیسیون امنیت ملی فقط سؤالاتی در مورد مذاکرات ما با عربستان پرسیدند که پاسخ های مربوطه داده شد.
به گزارش پایگاه 598 ، اوحدی در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: امروز جلسه ای را با کمیسیون امنیت مجلس داشتیم و بحثی در مورد لغو حج تمتع صورت نگرفت بلکه اعضا کمیسیون امنیت ملی فقط سؤالاتی در مورد مذاکرات ما با عربستان پرسیدند که پاسخ های مربوطه داده شد.


وی تأکید کرد: ما شرایطمان را به عربستان اعلام کردیم و دولت عربستان وعده کرده بود که ظرف یک هفته ویزای گروه مذاکره کننده صادر شود اما تا امروز که 20 روز از مذاکرات اولیه گذشته هنوز ویزایی صادر نشده و دولت عربستان نیز هیچ گونه پاسخ روشنی در خصوص درخواستهای ما در رابطه با مواردی همچون استفاده از ظرفیت پروازهای داخلی برای زائرین، امنیت زائران و اعلام صریح چگونگی صدور ویزاها و خدمات کنسولی نداده است.

وی تأکید کرد: سیاست بعثه رهبری و سازمان حج این است که همچنان مصر هستیم که این فریضه واجب برگزار شود و کسی حتی عربستان نمی تواند این حق را از کشور جمهوری اسلامی ایران و زائران بیت الله الحرام بگیرد.

منبع:لبیک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها