کد خبر: ۳۷۵۰۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هنگامی که اظهار نظر همکارانم در هیات مدیره برای گرفتن سهمیه را می‌خواندم تعجب می‌کردم چون ما هزینه کردیم که تیم قهرمان شود.
به گزارش پایگاه 598، شاهرخ سبک دست در مورد پیشنهاد مقداد نجف نژاد به هیات مدیره استقلال مبنی بر تغییر کادرفنی در دو بازی باقی مانده این تیم عنوان کرد: این پیشنهاد آقای نجف نژاد بوده است. شاید بهتر بود او به این صراحت این صحبت را نمی کرد و در جلسه هیات مدیره آن را مطرح میکرد اما نظر شخصی خود من این است که اولا تا جمعه فرصت کمی برای تصمیم به تغییر داریم و دوم اینکه تا روز جمعه تغییر کمکی به استقلال نمی کند و به نفع تیم نیست.

وی افزود: به هر حال باخت سنگینی داشتیم. این شکست متعارف نبود. با این همه تماشاگر، شرایط خوب تیم از نظر مالی و فنی و پاداش هایی که داده شده بود انتظار این می رفت که تیم نتیجه بگیرد. حادثه ای هم در تیم رخ نداده بود که از نظر روحی بهم ریخته باشند. به هر حال در این شرایط یکی باید مسئولیت این باخت را به گردن بگیرد و پاسخگو باشد. زمانی هست که باشگاه هزینه نمی کند و نمیتوان از تیم توقعی داشت اما امسال برای استقلال هزینه خوبی شده است.

سبک دست ادامه داد: ما باید آسیب شناسی کنیم. به نظر من باید بزرگان تیم و افراد فنی یعنی پورحیدری، معینی و کردنوری باشند که بگویند تغییرات کادرفنی خوب است یا بد و نظر آنها خیلی مهم است.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص رفتار مهدی رحمتی در بازی روز گذشته تاکید کرد: من نمیتوانم این رفتار را تایید یا نفی کنم. در چنین شرایطی جو روانی از هفته های قبل شروع می شود و باید در آن شرایط بود تا قضاوت کنیم چرا رحمتی این کار را کرده است. من نمی توانم منکر زحمات رحمتی برای استقلال باشم و اینکه امسال باشگاه و تیم مدیون رحمتی است و ما نباید زحماتی که او کشیده و بازی های خوبی که انجام داده است را فراموش کنیم. رحمتی را می شناسم و معتقدم که از با اخلاق های فوتبال ماست. او به تیم خود تعهد دارد و مطمئن هستم اگر رفتاری هم داشته از تعصب به تیم بوده است! باید دید مرجع رفتاری که رحمتی انجام داده از کجا شروع شده است.

سبک دست در ادامه در مورد اینکه گفته می شود صمد مرفاوی قرار است در دو بازی آینده روی نیمکت استقلال بنشیند گفت: اصلا چنین چیزی نیست. ما در هیات مدیره اصلا بحثی در این رابطه نداشته ایم. اگر قرار به این تصمیم بود نباید ما مدیران تیم آگاه باشیم؟

وی در این باره که آیا بحث برکناری مظلومی مطرح است عنوان کرد: اصلا بحث برکناری نیست. بحث نتیجه و کارنامه است. نه فقط سرمربی بلکه عملکرد کلی کادرفنی مطرح است. نیم فصل دوم استقلال با وجودی که در اکثر مواقع بالای جدول بود اما عملکرد تیم مطلوب نبوده است. من در چند مصاحبه از آقایان دیده ام که گفته اند ما امسال فقط برای سهمیه آمده ایم و تعجب کرده ام از این اظهار نظرها. مگر استقلال و پرسپولیس جز هدفی غیر از قهرمانی بسته می شوند. امسال هم برای استقلال هزینه شده تا قهرمان شود. تمام این هزینه ها برای قهرمانی بوده است. به کادرفنی اختیار کامل داده شد برای جذب بازیکن و تمام نفراتی که جذب تیم شده اند با هزینه هایی که شده جر برای قهرمانی نبوده است.شاید زمانی بضاعت مالی تیم کم باشد و با بضاعتی کمتر تیم را برای قهرمانی می بندی و زمانی هم شرایط مهیا است. انتخاب نفرات که دست خود مربیان بوده است و دیدید که بابت جذب برخی بازیکنان خارجی چه حاشیه هایی هم ایجاد شد. در جایی که تیم با بالاترین هزینه و تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه بسته می شود و پشتوانه آکادمی را هم دارد قطعا توقعی جز نتیجه گرفتن نمی رود. در هر صورت من معتقد هستم در شرایط بحرانی باید تصمیم درست گرفت. ما فینال جام حذفی را در پیش داریم و باید به فکر هواداران باشیم تا حداقل جام حذفی را از دست ندهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
وای خدا نکنه. ممرفاوی از مظلومی بدتره. اقایون هیت مدیره و مدیر عامل.به چه زنی بگیم لطف کنید اخر فصل یه سرمربی خارجی بیارید. یه کمیته فنی درست وحسابی تشکیل بدید نه اینکه کرموردی و معینی باشن. یه هیت مدیره متشکل از روشن چنگیز ظلی چراغپور حسن زاده فلاحتی و.. تا سرمربی لنتخاب کنن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها