کد خبر: ۳۷۵۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
جوان ۲۴ ساله آمريكايي - اردني روز سه شنبه، در دستگاه قضايي اين آمريكا به جرم تلاش براي پيوستن به گروه تروريستي تكفيري داعش، به ۱۵ سال حبس محكوم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، جوان ۲۴ ساله آمريكايي - اردني كه در تلاش براي پيوستن به گروه تروريستي تكفيري داعش بود، به ۱۵ سال حبس محكوم شد.

«علاء سادة» اواسط سال گذشته ميلادي به جرم مذكور و نيز تلاش براي تهيه ادوات نظامي براي داعش، دستگير و اواخر سال گذشته نيز گناهكار شناخه شد. او روز سه شنبه در دادگاهي در "نيو جرسي" آمريكا، به ۱۵ سال حبس محكوم شد.

منابع امنيتي آمريكا اظهار داشتند: علا، علاوه بر اينكه در تلاش بود خود را به سوريه و گروه تروريستي داعش برساند، در صدد بود برادر كوچك خود به نام «نادر» را نيز با خود همراه كند.

دادستان نيو جرسي نيز در اين باره گفت: علاء سادة تلاش زيادي براي خارج كردند برادر خود از آمريكا و ملحق كردن او به داعش انجام داد ودر تحقيقات پليس نيز، سعي در مخفي كردن مدارك و اسناد مربوطه داشت.

والدين اين دو تبعه آمريكايي، سالها پيش، به اتهامي نامشخص از آمريكا اخراج شدند و پدر آنها، اكنون در "عمان" ساكن است و مادرشان در "اردن" زندگي مي كند.

پليس آمريكا اخيرا اعلام كرده است كه بر روي ۸۰۰ فردي كه مظنون به همكاري با داعش هستند، كار مي كند و آنان را تحت نظر قرار دارد.

 

«علاء سادة» تروريست آمريكايي - اردني


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها