کد خبر: ۳۷۵۸۲۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
زن جوان وقتي گرفتار نگاه‌هاي شيطاني مرد غريبه شد، سناريوي قتل شوهرش را با همدستي مرد شيطان صفت طراحي و اجرا كرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايران، راز اين جنايت هنگامي فاش شد كه پليس گلوگاه در جريان بررسي‌هاي خود، حركات و رفتارهاي همسر قرباني حادثه را تحت كنترل‌هاي نامحسوس قرار داد.

اقدامات پليس براي به دست آوردن ردي از اين جنايت به دنبال كشف جسد مرد جواني در حاشيه جاده «تيله نو» شهرستان گلوگاه در شرقي‌ترين منطقه استان مازندران در دستور كار قرار گرفت.

 سحرگاه روز 17 مرداد سال 94 بود كه نيروهاي پليس گلوگاه در حين گشتزني در جاده روستايي «تيله نو» جسد مرد جواني را در ميان علفزارهاي اطراف جاده پيدا كردند. بدين ترتيب با دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي عمومي و انقلاب گلوگاه، جسد براي معاينات و بررسي‌هاي لازم و تعيين علت واقعي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شد.

از سوي ديگر مأموران در تحقيقات دريافتند كه همزمان با پيدا شدن جسد، خانواده مرد جواني از ساكنان منطقه شرق مازندران با مراجعه به پليس، خبر ناپديد شدن او را گزارش كرده‌اند.

 پس از مطابقت نشاني‌هاي ارائه شده از مرد ناپديد شده و جسد مورد نظر، مشخص شد قرباني حادثه همان مرد گم شده است. بدين ترتيب كارآگاهان هويت سعيد را شناسايي كردند و تحقيق درباره چگونگي ناپديد شدن او را در دستور كار قرار دادند.

از سوي ديگر، پزشكي قانوني علت مرگ مرد جوان را فشار بر مجاري تنفسي‌اش اعلام كرد و قرار شد براي تعيين دقيق علت مرگ، آزمايشات سم‌شناسي انجام گيرد. بدين ترتيب با گذشت چند ماه، وقتي نتيجه آزمايش‌هاي دقيق درباره مقتول به دست ‌آمد، مشخص شد او قبل از مرگ با تعداد زيادي قرص خواب‌آور مسموم شده است. با به دست آمدن اين يافته‌ها، مأموران كه به همسر قرباني حادثه مظنون شده بودند و احتمال مي‌دادند او از ماجراي قتل شوهرش اطلاع داشته باشد، به صورت نامحسوس رفتارها و حركات او را تحت نظر قرار دادند.

در جريان اين اقدامات بود كه مشخص شد زن جوان با مرد غريبه‌اي كه از اهالي يكي از استان‌هاي همجوار است، رابطه پنهاني دارد. بدين ترتيب سميه- 36 ساله- بازداشت شد.

در حالي كه او منكر هرگونه اطلاع از ماجراي قتل شوهرش بود و تلاش مي‌كرد مسير تحقيقات پليس را به گمراهي بكشاند، وقتي با مستندات پليس روبه‌رو شد، چاره‌اي جز اعتراف نديد.

 وي گفت: «مدتي بود كه با مردي از اهالي يكي از استان‌هاي شرقي كشور آشنا شده بودم. روز حادثه وقتي شوهرم به خانه آمد، 30 عدد قرص خواب‌آور را در غذايش ريختم.

وقتي غذا را خورد، به خواب عميقي رفت. در اين لحظه بود كه دوستم وارد خانه شده و با پيچاندن طنابي دور گردن شوهرم، او را كشت.

بعد از قتل براي اينكه رازمان فاش نشود، جسد را لابه‌لاي فرشي پيچيده و آن را در صندوق عقب خودرو جاسازي كرده و به حاشيه جاده تيله نو برديم.

 در آنجا جسد را رها كرديم تا اين گونه وانمود شود كه او مورد حمله قرار گرفته و از پا درآمده است. با توجه به اين اعترافات و نشاني‌هايي كه او از همدستش در اختيار مأموران قرار داده بود، پليس مخفيگاه همدست وي را نيز شناسايي و او را هم بازداشت كرد.

متهم 35 ساله نيز در جريان بازجويي‌ها، ادعاهاي زن جوان را تأييد كرد. بدين ترتيب متهمان تا انجام تحقيقات تكميلي با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها