کد خبر: ۳۷۵۸۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سعيد عزت‌اللهي هافبك دفاعي تيم‌ملي ايران بالاخره مزد صبوري‌اش را گرفت تا پس از 2 سال و يك ماه موفق به حضور در تركيب روستوف روسيه شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، هافبك 19 ساله ايراني بعد از اينكه ليگ برتر ايران را به مقصد اسپانيا و تيم جوانان اتلتيكومادريد ترك كرد موفق به بازي در رده سني بزرگسالان يك باشگاه نشده بود تا اينكه بالاخره در ديدار با دينامو مسكو بخت با او يار شد و توانست از دقيقه 82 بازي پيراهن روستوف را بر تن كند.

بخت ملي‌پوش موردعلاقه كي‌روش باز شد

از محسن يوسفي تا موگيلوتس

سعيد در تيم‌ملي براي كي‌روش يك مهره قابل اعتناست. هافبكي خوشفكر با تنها 19 سال سن كه موفق شده در ماه‌هاي اخير 6 بازي براي تيم‌ملي ايران انجام دهد. حضور در 5 بازي به عنوان بازيكن ثابت و زدن يك گل (به تركمنستان) طي 317 دقيقه بازي ملي خبر از آينده روشن او مي‌دهد.

پسر نادر عزت‌اللهي بازيكن اسبق ملوان، آخرين بار در ليگ سيزدهم طي 9 ديدار براي ملوان دراگان اسكوچيچ به ميدان آمده بود.

دو سال قبل اين جوان 17 ساله 113 دقيقه براي تيم شهرش ملوان بندرانزلي بازي كرد و اين پايان كارش در فوتبال باشگاهي ايران بود.

سعيد آخرين بار يكشنبه 24 فروردين ماه سال 93 از دقيقه 78 ديدار با فجرسپاسي به جاي محسن يوسفي وارد زمين شد. ديداري كه در ايستگاه آخر ليگ 13 با پيروزي 2 بر يك حريف به پايان رسيد.

و حالا بعد از 2 سال و يك ماه در دقيقه 82 ديدار روستوف مقابل دينامو جايگزين موگيلوتس شد تا شريك مستقيم پيروزي 3 بر يك تيمش باشد.

و دقيقه 82 رسيد

سعيد در فصل جاري ليگ برتر روسيه به ليست خريد روستوف اضافه شد با اين حال مشكلات سبب شد تا دير به ليست 23 بازيكنان اصلي تيم راه پيدا كند.

اين هافبك دفاعي آينده‌دار اولين بار شنبه 15 اسفند ماه سال 94 با مرتفع شدن مشكلات در ديدار روستوف برابر كراليا سوتوف روي نيمكت ذخيره‌ها نشست.

عزت‌اللهي بعد از آن در 7 ديدار ديگر برابر زسكامسكو، آمكارپرم، اسپارتاك مسكو، آنژي، كوبان كراسنودار، زنيت و موراويا سارانك روي نيمكت نشست و صبوري به خرج داد.

سعيد در ديدار دو روز پيش برابر دينامومسكو هم براي نهمين بار روي نيمكت تيم رحيم بردي‌اف نشست تا اينكه دو گل سردار آزمون و گل دقيقه 64 كودرياشوف سبب شد سرمربي تيم تصميمي جديد بگيرد.

سرمربي روستوف كه خيالش از بابت كسب پيروزي تا حدودي راحت شده بود در 10، 8 دقيقه پاياني بازي تصميم گرفت با انگيزه‌ترين نيمكت‌نشين روستوف را به زمين بفرستد.

سعيد بعد از 2 ماه و يك هفته نيمكت‌نشيني در تيم روسي، بالاخره وارد زمين شد و در شب پيروزي بر دينامومسكو اين بهترين هديه براي صبوري‌اش بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها