کد خبر: ۳۷۶۱۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
درپی اعلام دستگیری عضو کلیدی گروهک منافقین در آلبانی:
با توجه به ادعای یک مقام امنیتی در دی ماه 92 مبنی بر رویت مسعود كشميري عامل انفجار نخست وزيري و محمدرضا كلاهي صمدي عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در آلمان و همچنین خبر سخنگوی ناجا مبنی بر دستگیری عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در آلبانی، احتمال شناسایی و دستگیری جعبه سیاه جریان نفاق در کشور را بیش از پیش می شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری که با رسانه‌ها داشت، از دستگیری یکی از عناصر منافق در کشور آلبانی که در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی نقش آفرین بود خبر داد.

او گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های نیروی انتظامی در شناسایی عوامل این حادثه و همکاری با پلیس اینترپل، این عضو گروهک منافقین بازداشت شده و به زودی به ایران منتقل خواهد شد.

این گفته سخنگوی ناجا احتمال خبر دستگیری مسعود کشمیری عامل اصلی انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشتم شهریور ۱۳۶۰ و از اعضای منافقین را که پس از این حادثه از کشور متواری شد را قوت می‌بخشد. 


(محمدرضا كلاهي صمدي و مسعود کشمیری)

در این خصوص در دی ماه سال 1392 یک مقام آگاه در گفتگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران مدعی شده بود که: مسعود كشميري عامل انفجار نخست وزيري و محمدرضا كلاهي صمدي عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در آلمان رويت شده اند.

آن مقام آگاه بیان داشته بود: نامبردگان كه از اعضا و هواداران فعال گروهك تروريستي منافقين و خط نفوذ فرقه رجوي در نهادهاي حياتي، حساس و مهم جمهوري اسلامي بودند، هنگام خوردن غذا در رستوراني در شهر كلن و هنگام رانندگي در شهر هامبورگ آلمان مشاهده شده اند.

وي در ادامه توضیح می دهد که: مسعود كشميري عامل انفجار نخست وزيري در هشتم شهريور ۱۳۶۰ و از عوامل نفوذي فرقه رجوي و همچنين جانشين دبير وقت شوراي عالي امنيت ملي جمهوري اسلامي ايران و همسرمينو دلنواز از اعضاي فعال منافقين بود كه با جاسازي بمب در كيف همراه خود و خروج از محل جلسه نخست وزيري باعث شهادت شهيدان محمد علي رجائي و محمد جواد باهنر رييس جمهور و نخست وزير جمهوري اسلامي ايران شد.

اين مقام آگاه می گوید: همچنين محمدرضا كلاهي صمدي نيز كه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ابتدا در انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علم و صنعت و پس از مدتي با خط دهي گروهك منافقين وارد كميته انقلاب اسلامي و حزب جمهوري اسلامي شد، عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در روز هفتم تير ماه سال۱۳۶۰ مي باشد كه اين انفجار منجر به شهادت آيت‌ الله سيدمحمد ‌حسيني بهشتي و ۷۱ تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مقامات دولتي از جمله معاونين وازرتخانه‌ها شد.


حال با توجه به ادعای یک مقام امنیتی در دی ماه 92 مبنی بر رویت مسعود كشميري عامل انفجار نخست وزيري و محمدرضا كلاهي صمدي عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در آلمان و همچنین خبر سخنگوی ناجا مبنی بر دستگیری عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در آلبانی، احتمال شناسایی و دستگیری جعبه سیاه جریان نفاق در کشور را بیش از پیش می شود.

جعبه سیاهی که بسیاری معتقد اند با گشوده شدن آن نقاب از برخی چهره های نفاق کنار خواهد رفت و کشمیری به عنوان شاه ماهی ارتباط نفوذی ها در کشور می تواند بسیاری از حقایق را آشکار نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها