کد خبر: ۳۷۶۱۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
شبكه فاكس نيوز گزارش داد فايلي كه روزنامه واشنگتن پست در مورد دغل كاري سالها پيش ترامپ به آن دست يافته از طريق شخص وي به بيرون درز داده شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا، روزنامه واشنگتن پست ديروز (شنبه) خبر داد كه به يك فايل صوتي دست يافته است كه نشان مي دهد دونالد ترامپ در دهه هاي 1970، 1980 و 1990 ميلادي با هويت جعلي خود را 'سخنگوي ترامپ' جا مي زد و با زنگ زدن به مطبوعات، اطلاعات زندگي خصوصي خود را در اختيار آنها قرار مي داد.

ترامپ در گفت و گو با شبكه خبري ان بي سي، ادعاي روزنامه واشنگتن پست را رد و اعلام كرد كه براي اولين بار است كه چنين چيزي را مي شنود. وي گفت كه خيلي ها هستند كه صداي او را تقليد مي كنند و اين صداي او نيست. وي هنگامي كه خبرنگار واشنگتن پست با وي تماس گرفت و در مورد اين موضوع پرس و جو كرد تلفن را قطع كرد.

خبرنگار نشريه ونيتي فير (Vanity Fair) ديشب ميهمان شبكه فاكس نيوز بود و خبر داد كه ترامپ با اسامي مستعاري چون 'جان ميلر' و 'جان بارون' با رسانه ها تماس مي گرفت تا اطلاعات نابي از زندگي خود را در اختيار آنان قرار دهد.

سو كارزول (Sue Carswell) در مورد اين تماس تلفني كه در سال 1991 انجام شد گفت كه ترامپ پس از آن دوباره به او زنگ زد و از بابت اين كار از او عذرخواهي كرد و براي دلجويي، اين خبرنگار و دو تن از همكاران او را به شام دعوت كرد.

خبرنگار پيشين مجله پيپل (People) ناخشنود از اينكه ترامپ اين اتفاق را تكذيب مي كند، معتقد است كه ترامپ بايد از كار خود عذرخواهي كند چرا كه تكذيب او اين خبرنگار را دروغگو جلوه خواهد داد.

كارزول با اعلام اينكه از اين تماس تنها دو نسخه در اختيار وي و ترامپ بوده، خبر داد كه نسخه وي در اثاث كشي 25 سال پيش گم شد و تنها نسخه موجود در اختيار ترامپ است.

وي مدعي شد كه شخص ترامپ اين فايل را به بيرون درز داده است. مجري حيرت زده برنامه در واكنش به اين ادعا، ترامپ را عاشق شهرت دانست كه مي خواهد از رسانه ها براي خبرسازي در مورد خود استفاده كند.

كارزول در پايان اين گفت و گو گفت: 'ترامپ كارهاي عجيب تر از اين نيز انجام داده است.'


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها