کد خبر: ۳۷۶۱۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدافعان، دروازه‌بان‌ها و البته مهاجمان پرسپوليس در طول فصل اشتباهاتي داشتند و با گل‌هايي كه تقديم رقبا كرده يا پنالتي‌هايي كه نزدند باعث شدند در نهايت اين تيم بدليل تفاضل گل كمتر نسبت به استقلال خوزستان، قهرماني را از دست رفته ببيند.

به گزارش پایگاه 598، نسيم نوشت: روز جمعه براي پرسپوليس مي‌توانست پاياني متفاوت داشته باشد اما عملكرد اين تيم در 29 بازي گذشته سبب شده بود تا آنها براي رسيدن به قهرماني نياز به حداقل 3 گل داشته باشند. البته با دو گلي كه شاگردان ويسي در اهواز به ثمر رساندند آنها بايد 4 گل مي‌زدند كه اگر چه دشوار بود اما غير ممكن نبود. قرمزها اگر چه در پايان فصل با 50 گل عنوان بهترين خط حمله را كسب كردند اما اتفاقي كه باعث كم شدن تفاضل گل آنها و در نهايت از دست رفتن جام شد، عملكرد ضعيف در خط دفاعي بود. دريافت 34 گل در طول فصل باعث شد بدترين عملكرد 9 تيم بالاي جدول را داشته باشند و تنها 5 تيم پديده، ملوان، راه‌آهن، فولاد و استقلال اهواز در اين فصل گل‌هاي بيشتري نسبت به شاگردان برانكو دريافت كردند.

اگر چه مدافعان و دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس يكي از دلايل نايب قهرماني اين تيم بودند اما 6 پنالتي از دست رفته سرخپوشان توسط مهدي طارمي(3 بار)، رامين رضائيان، كمال كاميابي‌نيا و اميدعاليشاه مي‌توانست سرنوشت اين فصل را تغيير دهد. در ادامه نگاهي به اشتباهات تاثيرگذار شاگردان برانكو در طول ليگ پانزدهم خواهيم داشت.

هفته نخست/ پرسپوليس 2 – پديده 2
گل نخست پديده روي دو اشتباه پياپي محسن بنگر به ثمر رسيد. توپ ابتدا از ميان پاهاي او عبور كرد و در ادامه نيز نتوانست توپ را دفع كند تا حريف به گل برسد. گل دوم نيز روي اشتباه مدافعان در آفسايد‌گيري و ضربه سر بادامكي به ثمر رسيد.

هفته دوم/ استقلال خوزستان 2- پرسپوليس يك
اين ديدار رودررو با قهرمان اين فصل مي‌توانست پايان فصل متفاوتي را براي قرمزها رقم بزند. اشتباه عجيب ايمان صادقي در دفع توپ، گل نخست را به ميزبان تقديم كرد. او روي گل دوم نيز عكس‌العمل چندان خوبي نداشت.

هفته سوم/ سپاهان 4 – پرسپوليس 2
برانكو در ابتداي فصل تركيب‌هاي مختلفي را در دفاع مياني آزمايش مي‌كرد و در اين مسابقه قرعه به نام اومانيا و ماريچ افتاد. اومانيا در نخستين بازي خود در اين فصل گل به خودي زد تا زردپوشان اصفهاني به گل دوم خود برسند. در ادامه كاپيتان كفشگري با يك پاس اشتباه توپ را به حاج‌صفي تقديم كرد و در ادامه هم روي اين بازيكن خطاي پنالتي مرتكب شد.
گل چهارم سپاهاني‌ها هم با پاس به عقب عجيب كمال كاميابي‌نيا به خلعتبري و ضربه تمام كننده مهاجم سپاهان به ثمر رسيد.

هفته چهارم/ پرسپوليس يك – ذوب‌آهن 2
نخستين پنالتي از دست رفته پرسپوليس در اين ديدار اتفاق افتاد كه اميد عاليشاه آنرا از دست داد. در ادامه او يك گل زد اما در اواخر مسابقه خروج اشتباه سوشا مكاني گل تساوي را به شاگردان گل محمدي تقديم كرد و اشتباه عليرضا فغاني در اعلام پنالتي به سود ذوب‌آهن، نخستين شكست خانگي پرسپوليس را رقم زد.

هفته پنجم/ فولاد صفر – پرسپوليس 2
پرسپوليس در اين ديدار هم يك پنالتي از دست داد و رامين رضائيان زننده اين ضربه بود.

هفته ششم/ پرسپوليس يك – سايپا 2
در اين ديدار طارمي پشت ضربه پنالتي رفت و در حاليكه اين ديدار بدون گل مساوي بود، ضربه او توسط حامد فلاح‌زاده مهار شد. يك پنالتي اشتباه ديگر به ضرر پرسپوليس در نهايت شكست اين تيم را بدنبال داشت.

هفته سيزدهم/ نفت تهران يك – پرسپوليس يك
يك پنالتي ديگر براي قرمزها و باز هم آقاي گل ليگ كه نتوانست اين ضربه را به گل تبديل كند.

هفته شانزدهم/ پديده 2 – پرسپوليس 2
نتيجه ديدار رفت تكرار شد. اين بار سوشا مكاني درون دروازه بود و خروج اشتباه او باعث شد تيم مشهدي به گل اول خود برسد. بنگر در اين ديدار هم به پديده لطف داشت و يك گل به خودي زد.

هفته نوزدهم/ ذوب‌آهن 2 – پرسپوليس 2
مرد شماره يك اين مسابقه كمال كاميابي‌نيا بود. اين بار نوبت هافبك سرخپوشان بود كه پنالتي خود را از دست بدهد و چند دققه بعد هم يك پنالتي داد تا بجاي برتري 2 بر صفر پرسپوليس، تساوي يك – يك رقم بخورد.

هفته بيست و يكم/ پرسپوليس يك – سايپا يك
پرسپوليس در نيم فصل دوم تصميم گرفت دروازه‌بان دوم خود را تغيير داده و بجاي ايمان صادقي، گلر ديگري را جذب كند. با توجه به اتفاقاتي كه براي مكاني افتاد و همچنين عدم توافق با نفت تهران براي خريد بيرانوند، در نهايت لوبانف ازبك به اين تيم پيوست و در ديدار برابر سايپا روي اشتباه او در ثانيه‌هاي پاياني، پرسپوليس گل تساوي را دريافت كرد و دو امتياز حساس را از دست داد.

هفته بيست و دوم/ پرسپوليس يك – تراكتورسازي يك
سوشا دوباره به درون دروازه قرمزها برگشت اما او هم در كسب يك تساوي ديگر بي تاثير نبود. پرسپوليس در نيمه نخست به گل رسيد اما ضربه ايستگاهي بختيار رحماني با دفع ناقص مكاني همراه بود تا ايرانپوريان در ريباند بازي را تساوي بكشاند.

هفته بيست و ششم/ پرسپوليس 4 – استقلال 2
برانكو و شاگردانش اگر چه در اين ديدار يكي از بهترين پيروزي‌هاي خود را برابر رقيب ديرينه رقم زدند اما اين نتيجه مي‌توانست بهتر از اين باشد. در اواخر نيمه نخست، طارمي براي زدن ضربه پنالتي اصرار داشت و در نهايت او بجاي رضائيان اين ضربه را زد تا هت تريك از دست دادن پنالتي‌هاي خود در اين فصل  را كامل كند. در ادامه نيز اشتباه عجيب سوشا مكاني گل نخست آبي‌ها را رقم زد.

هفته بيست و هشتم/ پرسپوليس صفر – نفت تهران 2
پرسپوليس حالا به صدر جدول رسيده بود و نمي‌خواست به راحتي جايگاه خود را از دست بدهد اما بازي ضعيف شاگردان برانكو در اين مسابقه با دو اشتباه مرگبار تكميل شد. ابتدا وحيد اميري، مهاجم نفت در موقعيتي آفسايد صاحب توپ شد و با استفاده از اشتباه عليرضا نورمحمدي توپ را از ميان پاهاي سوشا مكاني به گل نخست تيمش تبديل كرد. چند دقيقه بعد نيز بابك حاتمي كه در اين ديدار جانشين رضائيان محروم شده بود پس از اشتباه در دفع توپ مهاجم حريف را از ميانه ميدان با دروازه خود تك به تك كرد و در حاليكه مي‌توانست با يك خطا در ميانه ميدان و حتي گرفتن كارت قرمز مانع از گل دوم نفت شود، مجتبي حقدوست را تا درون محوطه جريمه اسكورت كرد تا گل دوم حريف آنها را از صدر جدول پايين كشيده و تفاضل گل تيم را نسبت به استقلال خوزستان و استقلال تهران كمتر كند.

هفته بيست و نهم/ گسترش فولاد 2 – پرسپوليس 4
پرسپوليس در اين ديدار براي جبران عقب ماندگي خود در تفاضل گل دست به كار بزرگي زد و توانست در تبريز 4 بار دروازه گسترش فولاد را باز كند اما اشتباه لوبانف در تخمين محل فرود توپ، گل دوم را به ميزبان تقديم كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها