کد خبر: ۳۷۶۹۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
منتخب مردم قم در مجلس دهم با بیان اینکه دیپلماسی دولت موفقیت‌آمیز نبوده است، گفت: با برخی کشورهای منطقه به دلیل شیطنت آمریکا با مشکل مواجهیم.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی ذوالنور منتخب مردم قم در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولویت‌های کاری مجلس دهم گفت: امروز مهمترین مشکل و دغدغه مردم بحث معیشت و مسائل اقتصادی و موضوع اشتغال است، البته اکنون با 8 میلیون نیروی بیکار در کشور مواجه هستیم.

وی افزود: من معتقدم که اولویت اول کاری مجلس دهم باید حل مشکل معیشتی مردم و موضوع اقتصاد و رفع بیکاری در کشور باشد و البته زمینه‌های زیادی هم برای رفع این مشکلات وجود دارد.

منتخب مردم قم در مجلس اظهار داشت: اگر دولت در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کند بسیاری از مشکلات موجود در بحث اشتغال و اقتصاد قابل رفع است که متاسفانه طی 2 سال اخیر اقدام خاصی از سوی دولت در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته است.

ذوالنور خاطرنشان کرد: اگر دولت به اجرای مواد 24گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشد، بسیاری از مشکلات مردم حتی در کوتاه مدت قابل رفع است اما متاسفانه این اقدامات صورت نگرفته است.

وی افزود: مجلس دهم باید در تدوین برنامه ششم توسعه نسبت به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش داشته باشد.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرداختن به مسائل اجتماعی و فرهنگی از دیگر اولویت‌های مجلس دهم است و همچنین موضوع سیاست خارجی و روابط ما با کشورهای منطقه و دنیا از دیگر مسائلی است که باید در مجلس دهم مورد توجه قرار گیرد.

ذوالنور در پایان خاطرنشان کرد: من معتقدم دیپلماسی دولت یازدهم آنطور که پیش‌بینی می‌شد موفقیت‌آمیز نبوده و امروز ما با بسیاری از کشورهای اطراف‌مان تحت تاثیر نفوذ آمریکا و شیطنت برخی کشورهای منطقه همچون عربستان با مشکل مواجهیم و لذا در بحث سیاست خارجی باید تجدید نظر صورت بگیرد؛ مجلس هم نسبت به این موضوع در قالب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌تواند به طور جدی نقش‌آفرین باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها