کد خبر: ۳۷۷۱۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ۵۹۸:
دبیراول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه دستگاه های مربوطه با این اقدام افزود: مطمئنا دیدار و برقراری ارتباط با جریان بهائیت بی ارتباط با مسائل اپوزیسیون نیست و فائزه هاشمي با برنامه این اقدام را انجام داده است که بایستی دستگاههای امنیتی با این پرونده برخورد داشته باشند.
محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت اظهار داشت: این ملاقات بصورت اتفاقی نبوده و قطعا برنامه ریزی قبلی داشته است و حتي این احتمال وجود دارد که فائزه هاشمی قصد دارد جریان بهائیت را دوباره مطرح کند و می خواهد قبح بهاییت را در کشور بشکند و احتمال دیگر هم ایناست که برای برنامه ریزی آینده ملاقات کرده اند و مطمئنا دیدار و برقراری ارتباط با جریان بهائیت بی ارتباط با مسائل اپوزیسیون نیست و فائزه هاشمي با برنامه این اقدام را انجام داده است که بایستی دستگاههای امنیتی با این پرونده برخورد داشته باشند.



دبیراول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد قاطعانه دستگاه های مربوطه با این اقدام افزود: حضور فائزه هاشمی در فتنه سال 88 بر کسی پوشیده نیست و یادمان نرفته که ایشان در آن زمان با عناصر فتنه رابطه داشت و در خیابان های تهران پرسه می زد، به نظر بنده مطمئنا اگر این موضوع بصورت امنیتی پیگیری نشود، می تواند تبعاتی را برای کشور داشته باشد و لازم است که مسئولان مربوطه این پرونده را بصورت جدی پیگیری کنند و برخورد قاطعانه با این موضوع داشته باشند و بدون در نظر گرفتن روابط خانوادگی ایشان با وی برخورد کنند.

وی افزود: بهائیت در حال از بین رفتن بود و نیاز به یک تنفس مصنوعی داشت که فائزه هاشمی این کار را کرد و جانی دوباره به جریان فراموش شده بهائیت داد. 

محمد حسن آصفری خاطرنشان کرد: فائزه هاشمی از آرمان ها و اصول انقلاب دور شده است و مردم این اقدام را نخواهند بخشید و بنده توصیه می کنم که ايشان بیشتر از این پرونده خود را در بین مردم سیاه نکند.

اين نماينده مجلس همچنين يادآور شد: خدا مرحوم آیت الله مشکینی و آیت الله خزعلی را رحمت کند، برخی باید انقلابی بودن را از این بزرگواران بیاموزند که چطور با فرزندانشان رفتار کردند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها