کد خبر: ۳۷۷۲۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
تمام گزینه‌های پرسپولیس برای فصل بعد، توسط یکی از دوستان برانکو در رسانه‌ها لو رفته و شاید همین موضوع، باعث شکست بزرگ آن‌ها در نقل و انتقالات شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هنوز فصل تمام نشده، یکی از نزدیکان برانکو و پرشک سابق تیم ملی در صفحه فیس بوکش لیست کاملی از خریدهای فصل آینده پرسپولیس را منتشر کرد و حسابی این تیم را به دردسر انداخت. در لیست او نام‌هایی مثل بیرانوند، امیری، رضایی، ترابی، باقری و آقایی حضور داشتند. نفر اول این لیست خیلی زود با پرسپولیس قرارداد بست اما انتشار دیگر نام‌ها، مذاکرات را پیچیده کرد. حالا پای مشتریان جدیدی وسط آمده و قیمت بازیکنان مورد نظر پرسپولیس هم بالا رفته است. در روزهایی که گسترشی‌ها در سکوت کامل خبری خسوس را خریدند و با چاگو توافق کردند، پرسپولیس تاوان سختی برای هیاهوی رسانه‌ای و اشتباه بزرگ نزدیکان برانکو می‌دهد.

 

در صورتی که ترابی، رضایی و امیری پرسپولیسی نشوند، سرخپوشان گزینه‌های محدودی برای جانشینی آن‌ها دارند و در پست مهاجم نوک، برای خرید شماره 9 جدید به مشکل می‌خورند. پیش از این قرار بود کاوه رضایی جای طارمی را بگیرد اما با پیچیده شدن این انتقال، مشخص نیست سرنوشت این پست چه خواهد شد.

 

گفته می‌شود در صورت منتفی شدن انتقال رضایی، برانکو برای جانشینی طارمی سراغ گزینه‌های خارجی می‌رود. گزینه‌هایی که معمولا، ریسک بالا و شانس موفقیت کمی دارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها