کد خبر: ۳۷۷۷۲۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۶ خرداد ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، کمیته چهار نفره‌ای تشکیل شده تا استقلال در زمان نقل و انتقالات از دیگر تیم‌ها عقب نیفتد و کار مذاکرات اولیه با برخی بازیکنان را آغاز کند. این کمیته چهار نفره با حضور پورحیدری، نجف‌نژاد، جهانیان و معینی شکل گرفته است. گرچه نظر نهایی را به دلیل شناخت و سابقه منصور پورحیدری می‌دهد.

گفته می‌شود پورحیدری مخالف آمدن منصوریان به استقلال است چون در تیم پاس با هم مشکل داشتند و این اختلاف به سال‌های دور برمی‌گردد اما سرپرست استقلال این شایعه را رد می‌کند و در این ارتباط می‌گوید: «منصوریان بازیکن من بوده و سال‌های سال با او همکاری داشته‌ام. در ماجرای پاس همدان در سال 88 هم من، منصوریان و اولیایی تا هفته دهم در پاس همدان با هم کار می‌کردیم و همگی با هم از این تیم رفتیم. پس چه اختلافی می‌توانیم داشته باشیم؟ مگر قرار است من دوباره مربیگری کنم یا مثلا قرار است منصوریان جای من را در استقلال بگیرد که مقابلش جبهه بگیرم؟ دلیل جدایی ما از پاس هم همه می‌دانند که اصلا ورزشی نبود و پای داستان‌های دیگری وسط بود که الان موقع بیانش نیست.»
پورحیدری با رد اختلاف با منصوریان در ادامه می‌گوید: «من هیچ اختلافی با منصوریان ندارم. علیرضا مثل پسر من است و برایش آرزوی موفقیت دارم. اینها همه از خانواده استقلال هستند.»

استقلالی‌ها نمی‌خواهند از کورس رقابت در نقل و انتقالات پیش فصل عقب بیفتند. به همین دلیل مذاکرات اولیه با بازیکنان مد نظر در حال انجام است. آبی‌ها در همین راستا با وریا غفوری صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌اند و دیگر بازیکنان را نیز مدنظر دارند که از طریق این کمیته چهار نفره کار در حال انجام است. اینکه مظلومی در انتخاب نفرات جدید چه اندازه نقش دارد در این برهه مهم نیست اما قطعا تا قبل از مشخص شدن وضعیت او در باشگاه استقلال در جریان برخی مذاکرات قرار خواهد گرفت و احتمالا از طریق نزدیک‌ترین فرد به خودش یعنی منصور پورحیدری از روند مذاکرات آگاهی خواهد یافت. کمیته چهار نفره بازیکنانی را مد نظر دارد که بدون شک هر مربی روی نیمکت استقلال باشد آنها را تایید خواهد کرد.
در تایید این موضوع می‌توان به صحبت‌های مقداد نجف‌نژاد اشاره کرد. رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص این مذاکرات توضیحاتی داده است که نشان از عزم و اراده پشت پرده‌ای برای خریدهای خوب دارد. نجف‌نژاد می‌گوید: «ما هم یکسری از بازیکنان را هدف گذاری کردیم و خود هیات مدیره و مدیرعامل هم از این موضوع مطلع هستند. ما می‌دانیم که نقاط ضعفمان کجاست و تیم در چه پست‌هایی باید تقویت شود. البته این را هم بگویم که واقعا از تیم فصل پانزدهم راضی هستیم چون در کل میانگین سنی تیم پایین آمده و جوان‌تر شده. چند نفری را هم مشخص کرده‌ایم که ان‌شاءا... بعد از جام حذفی آنها را معرفی خواهیم کرد.»
نجف‌نژاد ادامه داد: «البته من رییس هیات مدیره هستم و با بازیکن مذاکره نمی‌کنم ولی مطمئن باشید اسامی را روی میز گذاشته‌ایم و بازیکنانی را مدنظر داریم. مذاکره با بازیکن پروسه دارد و قطعا در چارچوب کارهای مدیریت و سرمربی پیش خواهد رفت. من دو سه روز پیش هم تذکراتی را دادم. ما گزینه‌هایی داریم که در هر صورت باید روند آنها را در نظر بگیریم. ما همین حالا باید اقدام کنیم و این موارد را به سایر دوستان هم گفتم. الان زمانی است که همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند. هرچند باز هم این را تاکید می‌کنم و از شما می‌خواهم بنویسید که ما از کلیات تیم این فصل راضی هستیم ولی چون در آستانه مسابقه مهمی مثل جام حذفی قرار داریم نمی‌خواهیم حرفی بزنیم که تیم به حاشیه برود. من به افشارزاده و یکی دو نفر دیگر گفته‌ام که ما الان نباید فرصت را از دست بدهیم و افرادی را که می‌خواهیم باید در جریان باشند که ما به آنها نیاز داریم.»
نجف‌نژاد پیامی برای بازیکنان مد نظر استقلال دارد: «ما به چند بازیکن نیاز داریم و آن بازیکنان هم باید بدانند که ما آنها را می‌خواهیم. اگر فرصت از دست برود دیگر قابل جبران نیست. قرار نیست هر چیزی ته سفره ماند ما به سراغشان برویم. ما اول سفره هستیم و تکلیف بازیکنانی که می‌خواهیم هم مشخص است. تعدادی از بازیکنان هم مدنظر ما هستند که اسامی آنها را در اختیار دارم و 10 روز دیگر در موردش صحبت می‌کنم.» نجف‌نژاد حتی مدعی شده که خودش برخی بازیکنان را انتخاب کرده است. البته حرف‌های او به شوخی می‌ماند چون تا وقتی پورحیدری هست کسی نمی‌تواند روی حرفش حرف بزند. به هرحال اما کلیات حرف‌های نجف‌نژاد تایید می‌کند که باشگاه استقلال مذاکراتی را با بازیکنان مورد نظرش آغازکرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها