کد خبر: ۳۷۸۱۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
انبارلویی:
مسئول سیاسی حزب موتلفه با بیان اینکه آرای عارف و لاریجانی نشان داد رقابت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان مجلس دهم به هم نزدیک نیست، گفت: توهم پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس و خبرگان به این دلیل است که فکر می‌کنند تهران کل ایران است.
به گزارش پایگاه 598، محمد کاظم انبارلویی مسئول سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه اصلاح‌طلبان توهمی دارند که فکر می‌کنند تهران کل ایران است، گفت: تهران یکی از شهرهای بزرگ کشور است و آنها با این توهم در سال 88 نیز دست به آشوب زدند، در صورتی که تهران کل ایران نیست و رأی ملت را باید در گستره جغرافیایی ایران دید.

وی افزود: رقابت مجلس دهم نشان داد که رأی لاریجانی به عنوان نماد اصولگرایی با رأی عارف فاصله زیادی با هم دارند و رقابت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مجلس دهم نزدیک به هم نیست.

انبارلویی با تأکید بر اینکه اعداد و ارقام واقعیت فضای سیاسی کشور را کاملاً نشان داد، اظهار داشت: اخیراً شورای روابط خارجی آمریکا گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد پیروزی متحدان آنها یک توهم بود و آمریکایی‌ها نیز به این اذعان می‌کنند و این پیام را گرفته‌اند که متحدان آمریکا نتوانسته‌اند در فضای سیاسی کشور اکثریتی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس خبرگان پنجم نیز همانند مجلس شورای اسلامی برخی توهم داشتند، گفت: اعداد و ارقام در مجلس خبرگان نیز نشان داد که گرایش‌ها به کدام سمت است و واقعیت ادعاهای اصلاح‌طلبان چیست.

مسئول سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان با اشاره به ورود فقط سه نفر از اعضای لیست امید به هیئت رئیسه مجلس، افزود: در مجلس نهم نیز که اصولگرایان حاکم بودند همواره این روحیه وجود داشت که برای مدیریت مجلس، اقلیت را هم بازی دهند و این رأی نشان می‌دهد که برای اینکه جایگاهی برای اقلیت در هیأت رئیسه داشته باشیم، به آنها نیز نقشی دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها