کد خبر: ۳۷۸۱۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه امروز سنگینی کفه اصولگرایی مجلس بر اصلاح‌طلبان ثابت شد، گفت: اصلاح‌طلبان این روزها دو شکست تلخ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را تجربه کردند.
به گزارش پایگاه 598، متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای هیات‌رئیسه مجلس گفت: این انتخابات پایانی بود بر توهم اصلاح‌طلبان، آنهایی که مدتهاست خود را پیروز انتخابات می‌دانند و می‌گفتند ما با اختلاف برنده انتخابات مجلس هستیم.

وی افزود: امروز مشخص شد که تعداد اصلاح‌طلبان در مجلس چند نفر است، امروز عارف به عنوان نماینده اصلاح‌طلبان در رقابت با لاریجانی فقط 103 رای کسب کرد و 70 رای کمتر از لاریجانی آورد، آنها دیگر نمی‌توانند بگویند ما در اکثریت هستیم و امروز پرده برداشته شد و همه مردم با واقعیت روبرو شدند.

منتظمی در ادامه با اشاره به ترکیب هیات‌رئیسه مجلس هم تصریح کرد: در این جمع هم فقط 3 نفر از اصلاح‌طلبان وارد شدند و 9 نفر مابقی از اصولگرایان هستند که این وزن اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مجلس را نشان می‌دهد. امروز سنگینی کفه اصولگرایی مجلس به اصلا‌ح‌طلبان ثابت شد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: اصلاح‌طلبان این روزها دو شکست سخت و تلخ را تجربه کردند، ابتدا شکست در مجلس خبرگان و انتخاب آیت‌الله جنتی به‌عنوان رئیس این مجلس و بعد هم شکست در مجلس شورای اسلامی. این موضوع نشان داد ادعای پیروزی اعتدالیون و اصلاح طلبان در این دو مجلس صرفا یک توهم و فضاسازی رسانه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی‌شان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها