کد خبر: ۳۷۸۷۹۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
سید یاسر جبرائیلی:
سید یاسر جبرائیلی گفت: آیا مواردی مثل آقای موسویان که 70 هزار دلار حق التحریر گرفتند و از برجام حمایت کردند در سطوح بالاتر، مقیاس‎های بالاتر و ابعاد متفاوت‎تر برای برخی مذاکره کنندگان ما نیز تکرار شده است؟
به گزارش پایگاه 598 ، سید یاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر عباس عراقچی مبنی بر اینکه می توان الگوی برجام را در حوزه منطقه ای پیاده کرد، تصریح کرد: از نهادهای امنیتی خواهش می‎کنم به وضعیت آقای عراقچی رسیدگی کنند!

جبرائیلی در ادامه این مطلب عنوان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب صریحا نهی کرده که برجام 2 و 3 و مذاکره با آمریکا در مسائل دیگر ممنوع است و وقتی برجام دستاوردی نداشته و رئیس کل بانک مرکزی نیز می‎گوید دستاورد برجام تقریبا هیچ است، چرا معاون وزیر امور خارجه باید بیان کند که برجام در حوزه منطقه نیز تکرار شود؟

معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس تاکید کرد: تکرار برجام یعنی یک تقریبا "هیچ" دیگری نصیبمان شود و اینکه امتیازات گسترده دیگری باید بدهیم، منطقه را تقدیم امریکا کنیم، همچنان‎که هسته‎ای را تقدیم کردیم؛ این یک مسئله امنیتی است که باید رسیدگی شود که چرا آقای عراقچی چنین اظهاراتی را بیان می‎کند.

جبرائیلی با بیان اینکه مسئله امریکا با ما مسئله هسته‎ای نیست و دولتمردان ما این مسئله را قبول ندارند گفت: این سوال مطرح می‎شود که آیا مواردی مثل آقای موسویان که 70 هزار دلار حق التحریر گرفتند و از برجام حمایت کردند در سطوح بالاتر، مقیاس‎های بالاتر و ابعاد متفاوت‎تر برای برخی مذاکره کنندگان ما نیز تکرار شده است؟ لذا بایستی نهادهای امنیتی به این مسئله رسیدگی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها