کد خبر: ۳۷۹۱۵۴
زمان انتشار: ۰۰:۳۴     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
به همت شورا و شهرداری اردبیل آیین استقبال از ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در این مراسم که عصر امروز و در مسجد اعظم اردبیل با برنامه‌های متنوع همراه بود، مسؤولان استانی و آحاد مردم اردبیل به استقبال ماه مبارک رمضان رفتند تا در این جشن عظیم معنوی با حال و هوای روحانی حضور پیدا کنند.

در بخشی از این آیین از مفاخر قرآنی و چهره‌های شاخص توسعه و نشر علوم قرآنی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

حجت‌الاسلام ‌حاج یوسف صادقی‌فر چهره قرآنی مشگین‌شهر، حجت‌الاسلام ‌شیخ جمال تعدیلی مفسر قرآن کریم از اردبیل، حبیب حبیب‌زاده حافظ قرآن در دوران اسارت در هشت سال دفاع مقدس، حسین کرمی از قاریان ممتاز قرآن در سطح کشور و استان اردبیل، قاری ممتاز کشور حاج عبدالحسن محمدپور، مفسر برتر قرآن حاج علی طالعی، معلم و استاد دانشگاه‌های اردبیل حاج رسول ناصر آزاد، حافظ قرآن حاج صابر ایزدپناه از پارس‌آباد، نوجوان منتخب قرائت قرآن علیرضا باقری نمین، از خلخال و از مؤسسه نسیم وحی این شهر حاج سید عدنان صادقی و از گرمی از حجت‌الاسلام ‌حاج محسن عزیزی به عنوان چهره‌های برتر قرآنی از استان اردبیل تجلیل شدند.

در این مراسم یاد و خاطره چهره قرآنی دکتر تموک که دو سالی است به دلیل تصادف در کما به سر می‌برد، گرامی داشته شده و حاضران برای سلامتی وی دعا کردند.

در ادامه علاوه بر تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی، عسگرشاهی شاعر دربار حسینی در فضیلت امساک و روزه‌داری و مدح حضرت علی(ع) شعرخوانی کرده و سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی نیز در این آیین مداحی و مولودی‌خوانی کرد.

 

این مراسم که با حال و هوای معنوی و مشابه آیین استقبال از ماه محرم برای اولین‌بار و به ابتکار شورا و شهرداری اردبیل در سطح کشور برگزار شد، شرکت‌کنندگان از فضای معنوی و قرآنی برپا شده استقبال کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها