کد خبر: ۳۷۹۲۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، یکی از مسائلی که امروزه بسیار در بین مردم ایران و به خصوص جوان ها و البته خانم ها در حال رونق گرفتن است و حتی می توانیم بگوییم که رونق گرفته است، اهمیت به موضوع زیبایی و تناسب اندام ان هم به اندازه ای بسیار بیشتر از قبل است و باعث رونق خدمات زیبایی در ایران شده است.

درست است که همه ی انسان ها در همه بازه های زمانی همیشه دنبال ظاهری مرتب، آراسته و زیبا بوده اند اما در عصر فعلی، از آن جایی که پیشرفت بشریت کارها را برایمان آسان کرده؛ در زیبایی هم می بینیم که مردم به دنبال راهکارهای کوتاه تر و سریع تر هستند.

خدمات زیبایی

با پیشرفت علم پزشکی در دنیا و روی کار آمدن متدهای جدید برای زیبایی صورت و بقیه جاهای بدن، کاهش وزن و لاغری،کلینیک های زیبایی و خدمات و تجهیزات زیبایی مختلفی رونق پیدا کردند.

کلینیک زیبایی دکتر شمس در این راستا توانسته است خدمات زیبایی خوب و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه دهد که برای مثال می توان به این 3 مورد اشاره کرد:

1) بوتاکس

بوتاکس یک سم کلستریدیوم بوتولینوم می باشد که با مهارسازی ماده ای به نام استیل کولین در ناحیه متصل شدن عصب و عضله باعث شل و ضعیف شدن عضلاتی می‌شود که انقباض آن‌ها موقع خندیدن و اخم کردن و…، با گذشت زمان باعث ایجاد چروکهای فعال یا دینامیک می‌شود.


2) کاشت و پیوند مو

بسیاری از افراد که دچار ریزش مو شده اند و در پی راه حلی برای این مشکل هستندمی توانند از روش های مختلف کاشت و پیوند مو استفاده کنند.

کاشت و پیوند مو

کاشت و پیوند مو

3) لیپولیز

روشی که سلول های چربی تخریب شده و با خلق گرما باعث تحریک اثر سفت کننده روی پوست می شود.

در ابتدا پزشک زیبایی، نوعی محلول را که حاوی یک نوع بی‌حس‌کننده و آدرنالین (محلول توموسنت) است را به نواحی مورد نظر بدن تزریق می کند، پس از آن تحت بی حسی موضعی یک سوراخ کوچک در پوست ایجاد کرده و از طریق آن یک میکروکانولا که قطر آن حدودا 1 تا 2 میلی متر و نیز حاوی فیبر نوری ست را داخل پوست می کند.

لیپولیز

لیپولیز

پس از آن با انجام حرکات رفت و برگشت ملایم کانولا، انرژی لیزر به سلول های چربی منتقل شده و باعث پاره شدن سلول های چربی و تخلیه آسان آنها توسط فرآیندهای متابولیسمی طبیعی خود بدن یا بعد از اتمام لیزر، از طریق ساکشن می شود.

منبع: http://www.drshams.clinic


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها