کد خبر: ۳۷۹۳۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۵     ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دشمن با ابزار ارتباطي جوانان ما را به رگبار شهوات و انحرافات بسته است، گفت: جوانان ما براي رفتن به سوريه و دفاع از حرم التماس مي‌كنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم افتتاحيه سراسري طرح جوانه‌هاي صالحين، اظهار داشت: امروز در يك جنگ تمام عيار هستيم. دشمن يك روزي با تجهيزات پيشرفته جنگي به ما حمله كرد اما جوانان ما آمدند و جوانان ما با سلاح ايثار و مقاومت به مقابل دشمن رفتند.

نقدي افزود: امروز در جنگ نرم هستيم در اين جنگ دشمن دنبال گمراه كردن و مأيوس كردن ماست تا سر تسليم مقابل او فرود آوريم.

وي با بيان اينكه 36 هزار شهيد دانش‌آموز در دفاع مقدس مشت محكمي به دهان دشمن زدند، تصريح كرد: امروز هم هستند مانند مهرداد عزيز اللهي‌ها كه وقتي امام راحل مصاحبه وي را در تلويزيون ديد وي را خواست و به بازوي او بوسه زد و فرمود اين جوان‌ها ره صدساله را يك‌ شبه رفتند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: جوان مي‌تواند به مقام والا برسد همان‌طور كه علي(ع) و فاطمه (س) به اين مقام رسيدند و تنها خداوند و پيامبر مي‌توانند اين مقام را درك مي‌كنند. وي تصريح كرد: دشمن با 176 كانال فاسد ماهواره‌اي و چندين هزار شبكه اينترنتي و شبكه اجتماعي فاسد ايمان جوانان ما را به رگبار شهوت و انحراف بسته است.

نقدي گفت: بااين‌ حال جوانان ما باايمان و عشق به ائمه حاضر مي‌شوند به دفاع از حرم و مقابله با ظالم بروند و براي حضور در سوريه التماس مي‌كنند.

وي افزود: آمريكا در بودجه امسال خود‎ ‎دو ميليارد و 308 ميليارد دلار براي نابودي جوانان ما تخصيص داده غافل از اينكه جوانان ما داوطلب دفاع از حريم اهل‌بيت (ع) هستند.

وي با بيان اينكه رهبر انقلاب از جوانان خواسته براي مقابله با جنگ نرم به سه سلاح تحصيل، تهذيب و ورزش تجهيز شوند، افزود: طرح جوانه‌هاي صالحين با تقويت همين هدف برنامه‌هاي غني‌سازي جوانان را انجام مي‌دهد.

وي افزود: سال گذشته در طرح جوانه‌هاي صالحين 275 هزار نفر جذب پايگاه‌هاي بسيج شدند كه اميدواريم اين رقم امسال بيشتر از سال گذشته شود.

در حاشيه اين مراسم از خانواده‌هاي شهدا و پايگاه‌هاي نمونه بسيج در طرح صالحين تجليل شد و سردار نقدي از حلقه‌هاي صالحين بازيد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها