کد خبر: ۳۷۹۴۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
مشاور منابع و امور انساني معاونت فرهنگي وزارت ارشاد از فعال شدن كارت‌هاي بانك صادرات بر روي دستگاه هاي كارت‌خوان ناشران و كتاب‌فروشان از اوايل تيرماه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، نيكنام حسين‌پور مشاور منابع و امور انساني معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از برگزاري جلسه با مسئولان بانك صادرات و شركت شاپرك(شبكه الكترونيكي پرداخت كارت) خبر داد و گفت: با توجه به اينكه شركت شاپرك در حال پالايش اطلاعات و استانداردسازي كارت‌ها بود، برگزاري اين جلسه با تاخير انجام شد.

وي افزود: در اين جلسه مقرر شد از اوايل تيرماه كليه كارت‌هاي بانك صادرات كه براي اهالي قلم و شركت‌ها و نهادهاي مختلف صادر شده است، بر روي دستگاه‌هاي كارت‌خوان دفاتر ناشران و كتابفروشان قابل خواندن باشد.

وي در پايان تصريح كرد: با توجه به تغيير بانك عامل معاونت امور فرهنگي، تمامي دانشجوياني هم كه در سال‌هاي گذشته براي دريافت بن كارت خريد كتاب اقدام كرده‌اند اما موفق به استفاده از آن نشده‌اند، نيز مي‌توانند با مراجعه به شعب بانك صادرات نسبت به دريافت حق مشاركت خود اقدام كنند.

گفتني است، پيش از اين هم اعلام شده بود دانشجويان، دانش‌آموزان، طلاب و اساتيدي كه از بن‌كارت‌هاي خود در بيست و نهمين نمايشگاه كتاب استفاده نكرده‌اند يا مبلغي را به عنوان باقي مانده در بن كارت خود دارند، مي‌توانند از بيست و نهم خرداد ماه با مراجعه به دستگاه‌هاي خودپرداز بانك شهر نسبت به دريافت پول خود اقدام كنند. اين بن‌كارت‌ها از طريق همه دستگاه‌هاي كارتخوان بانك شهر و دستگاه‌هاي كارتخوان متصل به شبكه شتاب نيز قابل استفاده است. البته لازم به ذكر است كه دارندگان كارت‌ها فقط مي‌توانند سهم مشاركت خود را دريافت كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها