کد خبر: ۳۷۹۴۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۵۸     ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
رئيس روابط عمومي فدراسيون در راستاي حضور مربيان باشگاههاي ليگ برتري در تمرين تيم ملي فوتبال و همچنين جلسه هدايتي با رئيس فدراسيون فوتبال توضيحاتي را ارائه كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سايت رسمي فدراسيون، امير حسين حسيني در ابتدا گفت: شب گذشته حسين هدايتي، ضمن حضور در فدراسيون فوتبال و برگزاري نشست با رئيس فدراسيون اعلام آمادگي خود را براي حمايت از تيم ملي فوتبال در مسابقات مقدماتي جام جهاني اعلام كرد. ضمن اينكه پس از برگزاري اين جلسه، مهدي تاج و حسين هدايتي به اتفاق در اردوي تيم ملي حضور پيدا كردند.

وي در ادامه بيان كرد: البته كمك هاي حسين هدايتي همواره در كنار فدراسيون فوتبال بوده و ايشان همچون گذشته و با احساس قلبي خود و براي كمك به تيم ملي اعلام آمادگي كردند كه فدراسيون فوتبال مراتب تشكر و قدرداني خود را از وي اعلام مي‌كند و از اينكه ايشان همواره به فكر تيم هاي ملي فدراسيون فوتبال بوده و هستند، شايسته تقدير است.

رئيس روابط عمومي فدراسيون در ادامه افزود: موضوع بعدي حضور عليرضا منصوريان، در تمرين روز گذشته تيم ملي در راستاي حمايت هميشگي ايشان از تيم ملي بوده و هيچ ارتباطي به حضور منصوريان در باشگاه استقلال ندارد. عليرضا منصوريان در گذشته همكاري نزديكي با كادر فني تيم ملي داشت و در حال حاضر نيز به منظور اعلام حمايت دوباره از تيم ملي در تمرين حضور پيدا كرد. 

وي در پايان گفت: ضمن اينكه در تمرينات گذشته عبدالله ويسي، نظر محمدي، حميد مطهري و كريم باقري و بسياري از مربيان عزيز در تمرين تيم ملي فوتبال حضور پيدا كردند كه با استقبال سرمربي تيم ملي همراه بود و حضورشان در تمرين ارتباطي به باشگاه محل فعاليتشان ندارد و به احساس وظيفه و علاقه آنها به جايگاه تيم ملي بازمي گردد كه از نظر فدراسيون اين عمل شايسته تقدير و تشكر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها