کد خبر: ۳۷۹۶۲۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
نماينده مردم در مجلس دهم با اشاره به مشكلات اقتصادي به خصوص ركود و بيكاري گسترده، گفت: آنچه در عمر سه ساله دولت يازدهم شاهد بوده ايم فقط بيان مطالب بوده و در اجرا تحولي رخ نداده است.

به گزارش پایگاه 598، حسينعلي حاجي دليگاني در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد خواسته رهبر انقلاب براي حل مشكلات اقتصادي به خصوص ركود و بيكاري، با اشاره به گذشت نزديك به سه سال از عمر دولت تدبير و اميد، اظهار داشت: آنچه در دولت يازدهم مشاهده كرديم، در بسياري از موارد فقط بيان مطالب بوده و در عمل شاهد آن نبوديم.

وي با اشاره به طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت براي كمك به واحد‌هاي توليدي و پرداخت 5درصد از سود تسهيلات به صورت يارانه، افزود: قرار بود اين طرح براي واحدهاي كوچك و متوسط اجرا شود تا هزينه توليد و تسهيلات  بانكي كه 22درصد بوده به 17درصد كاهش يابد و سامانه‌ي بهينه ياب نيز براي براي ثبت نام و معرفي به بانك ايجاد شود.

نماينده مردم در مجلس دهم با اعلام اينكه واحدهاي توليدي از طرح وزارت صنعت، معدن و تجارت استقبال كردند، گفت: مسوولان اين وزارتخانه بعد از اجراي طرح، گفتند كه پولي براي اجراي آن ندارند؛ در حالي كه بخشي از اعتبارات قانون هدفمندي يارانه‌ها براي توليد است؛ چرا دولت در اين بخش كوتاهي مي‌كند و قانون اجرا نمي‌شود.

حاجي دليگاني ادامه داد: آنچه در دولت يازدهم وجود دارد، فقط بيان موضوعات بوده و است و در اجرا و عمل اتفاقي نيفتاده است و دولت به گفته‌هاي خود وفادار نيست؛ به همين دليل مردم چيزي را در سفره و زندگي خود و تغييري را ملاحظه نمي‌كنند.

وي تصريح كرد: مثلا دولت اعلام كرد حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي در سال‌جاري 20درصد افزايش مي‌يابد اما در دو روز گذشته اعلام شد فقط 15درصد افزايش خواهد يافت و يا اينكه قرار بود اين افزايش به صورت پلكاني باشد كه باز هم به آن عمل نشد و سخني كه دولت گفت با اقدام انجام شده مغايرت دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها