کد خبر: ۳۷۹۷۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
رهبر معظم انقلاب درحاشيه ديدار جمعي از حافظان و قاريان قرآن كريم، توصيه‌هاي ارزشمندي به سيد محمد حسين طباطبايي(علم الهدي)، نابغه و چهره مشهور قرآني كشور بيان فرمودند.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام سيد محمدحسين طباطبايي در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنيم در قم، در خصوص حال و هواي محفل انس با قرآن كريم در محضر مقام معظم رهبري اظهار داشت: امسال هم اين توفيق حاصل شد كه در اين جلسه نوراني كه هر ساله در آغاز ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود به همراه ابوي شخصاً خدمت رهبر معظم انقلاب رسيده و از نور معنويت ايشان مستفيض شويم.

توصيه‌هاي جديد رهبر معظم انقلاب به سيد محمدحسين طباطبايي چه بود؟

وي همچنين افزود: معظم له در حال و احوال پرسي كوتاهي كه با ما داشتند به طور خاص ضمن تاكيد بر لزوم توجه به تداوم دروس حوزوي از وضعيت حفظ و مرور قرآني بنده سوال فرمودند كه گفتم به لطف الهي مسلط هستم و برنامه روزانه قرائت و تداوم حفظ را با جديت دنبال مي‌كنم.

نابغه قرآني كشور ادامه داد: همان جا خدمت ايشان عرض كردم كه علاوه بر برنامه‌هاي ثابت قرآني در موسسه جامعه القرآن الكريم در شهر مقدس قم، برنامه‌هاي متناوبي هم در داخل و حتي خارج از كشور دارم و در محافل نوراني قرآن شركت مي‌كنم.

وي گفت: حضرت آقا بر مسئله مرور محفوظات قرآني تاكيد داشتند كه بنده هم عرض كردم علاوه بر اين امر كه در برنامه روزانه‌ام است به صورت جدي چند سالي است كه بر روي فقه روايات و نيز فقه قرآني متمركز هستم.

قائم مقام موسسه جامعه القرآن الكريم و اهل البيت(ع) همچنين بيان كرد: در ادامه مقام معظم رهبري خطاب به بنده فرمودند كه قدردان اين حفظ كل قرآن باشيد و بدانيد كه كار بزرگي انجام مي‌دهيد و هيچ وقت از اين مهم غفلت نكنيد، ضمن آن كه به طور جدي به درس و بحث حوزوي تان برسيد.

وي افزود: البته ما هر وقت كه خدمت ايشان مي‌رسيم همين مباحث را مورد تاكيد قرار مي‌دهند و با لطف و محبت خود همواره جوياي احوال و برنامه هاي قرآني ما هستند.

طباطبايي ملقب به علم الهدي گفت: حقيقتاً اين جلسه قرآني در محضر ايشان يكي از بهترين و معنوي ترين محافل قرآني در كل كشور و بلكه جهان اسلام است كه امسال يك ويژگي ديگر داشت و آن هم اين كه علاوه بر قاريان ايراني، قاريان مصري نيز در جلسه حضور داشتند و مقام معظم رهبري به ويژه بر تداوم برگزاري محافل قرائت و تدبر در آيات قرآن در سراسر كشور تاكيد كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها