کد خبر: ۳۷۹۷۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
سانه های صهیونیستی از عملیات مسلحانه 2 جوان فلسطینی در قلب تل آویو به عنوان نخستین آزمون آویگدور لیبرمن وزیر جنگ جدید این رژیم یاد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: عملیات تیراندازی که چهارشنبه شب در شهر تل آویو روی دارد را می توان عملیاتی طراحی شده توصیف کرد.

تل اویو

این روزنامه با اشاره به اینکه برخی معتقدند که این عملیات یک اقدام تروریستی بوده است می نویسد: عملیات تیراندازی در قلب تل آویو نشان داد که ما در راه اشتباهی قرار گرفته ایم.

هاآرتص می افزاید: این عملیات نخستین آزمون آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر جنگ رژیم اسرائیل است.

تل آویو

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: سلاحی که عاملان عملیات در تل آویو به کار بردند از نوع دست ساز معروف به "مارلو" است که از سال 2000 میلادی تاکنون از آن استفاده نشده بود.

تل آویو

روزنامه هاآرتص افزود که دو جوان فلسطینی به نام های "خالد موسی محمد شحاده مخامره" و "محمد احمد شحاده مخامره" اهل شهر یطا در الخلیل چهارشنبه شب عملیاتی مسلحانه را در نزدیکی وزارت جنگ رژیم اسرائیل به اجرا گذاشتند که بر اثر آن 4 نفر کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

این روزنامه از بازداشت دو عامل عملیات مسلحانه در تل آویو خبر داد.

جنبش مقاومت فلسطین، حماس اعلام کرد: عملیات قهرمانانه در تل آویو طلیعه بشارت‌های ماه مبارک رمضان و حاوی پیام برای سران  رژیم اشغالگر قدس است.

تل آویو

حسام بدران سخنگوی حماس گفت: این نخستین مژده در این ماه مبارک برای ملت فلسطین و مبارزات قهرمانانه آنها و سرآغاز عملیات غافلگیرانه علیه این رژیم در ماه مبارک رمضان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها