کد خبر: ۳۷۹۸۲۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۲۰ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، اين روزها شايعات زيادي در مورد پايان دوران همكاري مجتبي جباري با الاهلي قطر به گوش مي‌رسد. با وجود اينكه مجتبي هنوز يك سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارد، گفته مي‌شود الاهلي ديگر مايل به استفاده از ملي‌پوش پيشين ايراني نيست و قصد دارد او را در ليست مازاد قرار بدهد. در همين راستا حرف و حديث‌هاي فراواني در مورد احتمال بازگشت جباري به استقلال به وجود آمده است. فصل آينده عليرضا منصوريان هدايت آبي‌پوشان را بر عهده خواهد داشت و بعيد است دلش نخواهد با بازيكني مثل جباري كار كند. جالب است بدانيد سه سال پيش، وقتي مجتبي با كلي دعوا و جار و جنجال از استقلال جدا شد، تعداد كمي از پيشكسوتان باشگاه حاضر به حمايت از او شدند كه يكي از آنها منصوريان بود!

حق دارد، پولش را مي‌خواهد

اصولا مجتبي جباري را مي‌توان به دو بخش تقسيم كرد؛ يك قسمت مهارت‌هاي فني خارق‌العاده كه از او يك زيدان آسيايي ساخته و بخش ديگر هم مصاحبه‌هاي عجيب و غريب و طوفاني كه بعضا كاملا غيرمنتظره از راه مي‌رسند و هيچ منطقي هم پشت آنها نيست! از قضا جباري به خاطر يكي از همين مصاحبه‌ها از استقلال جدا شد. تنها چند روز بعد از قهرماني آبي‌پوشان در ليگ دوازدهم، جباري لب به سخن گشود و به تندي از وضعيت باشگاه گلايه كرد. مصاحبه او بسيار عجيب و غريب بود و خيلي‌ها را شوكه كرد. در پي اين اظهارات، باشگاه استقلال رسما با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد ديگر حاضر به تمديد قرارداد جباري نيست و اين بازيكن بايد جاي خودش را به كساني بدهد كه به پيراهن آبي تعصب دارند. اين بيانيه باشگاه استقلال هم در نوع خودش جالب و كم‌نظير بود. به هر حال جباري از استقلال به سپاهان رفت و بعد از چند نمايش بسيار نااميدكننده در آغاز ليگ سيزدهم، به اتهام بي‌انگيزگي در فهرست مازاد اصفهاني‌ها قرار گرفت. او بعدتر سر از الاهلي درآورد و تا كنون نيز به حضورش در همين تيم ادامه داده است. در زمان وقوع آن تنش‌ها بين جباري و مديران باشگاه استقلال، عليرضا منصوريان كه سرمربي تيم اميد بود مصاحبه بلندبالايي انجام داد و قاطعانه به حمايت از شماره هشت ياغي آبي‌ها پرداخت. او در بخش‌هايي از مصاحبه‌اش گفته بود: «ما در ایران به راحتی سرمایه‌هایی مانند مجتبی را می‌سوزانیم و هوادار را از داشتن چنین بازیکنانی محروم می‌کنیم. متاسفانه این روزها اسطوره‌کشی و تخریب بازیکنان محبوب در فوتبال ما تبدیل به یک اپیدمی خطرناک شده است. هواداران زیادی از من خواسته‌اند به این ماجرا ورود کنم. امیدوارم باشگاه زودتر به این موضوع فیصله دهد. در غیر این صورت به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ استقلال، خود را مکلف به مقابله با این پدیده شوم که به تازگی توسط افراد خودخواه در میان باشگاه‌های ما رواج یافته، می‌دانم.»

با مشت توي صورت مديرعامل زد!

جباري اندكي بعد از جدايي‌اش از استقلال بخشي از پشت پرده مشكلاتش با مديران اين باشگاه را رسانه‌اي كرد. او روز 8مرداد92 به خبرگزاري تسنيم گفت حتي يك فصل زودتر مي‌توانسته به همكاري‌اش با آبي‌پوشان خاتمه بدهد. مجتبي در همين مصاحبه به شكلي حيرت‌انگيز ماجراي درگيري فيزيكي‌اش با فتح‌الله‌زاده در آغاز ليگ دوازدهم را تشريح كرد:«من گفتم برای شما متاسفم که به عنوان مدیرعامل استقلال دروغ می‌گویید و فتح‌الله‌زاده مرا هل داد. من گفتم دستت را به من نزن و بعد از آن بود که فتح‌الله‌زاده به پدر من توهین کرد و من هم با مشت به صورت او زدم. اگر امیری، معاون باشگاه میانجیگری نمی‌کرد شاید اتفاق بدتری می‌افتاد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها