کد خبر: ۳۷۹۸۸۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
ارج تعطیل شد تا نیاز به شاهدی از غیب نباشد:
دزدان محترمی که راه تولید داخلی را با هزار ترفند و دسیسه می بندند اما از هر روزن و منفذی به نام منطقه آزاد و بازارچه مرزی و ... میلیارد میلیارد کالای خارجی وارد میکنند!! و تازه به ریش مردم می خندند که جز در قرمه سبزی و آبگوشت، توان رقابت با دنیا را نداریم!/ گذری به بازار لوازم خانگی در تهران و همه جای ایران، نشان می دهد رییس جمهور تاچه حد به وعده اش برای جلوگیری از اشتغال جوانان خارجی عمل کرده است!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسین شمسیان از فعالین رسانه ای کشور در یادداشت کوتاهی نوشت: آقای روحانی گفته اند در پسابرجام هر روز یک گشایش داشته ایم! پیش از آنکه وی و حامیان اجاره ای و تبلیغاتی اش فرصتی برای ارائه مصادیق این گشایش هرروزه پیدا کنند، ارج تعطیل شد تا نیاز به شاهدی از غیب نباشد!

البته تکذیب کردند که؛ نخیر! تعطیل نیست! اندکی معطل است تا چند مشتری داخلی و خارجی«زمین ارج » را بخرند!

ملاحظه میفرمایید! از یک برند 80 ساله، تنها زمینش هست که ارزش معامله دارد و کار به جایی رسیده که ارج حتی نمی تواند جوابگوی شکم 200 کارگر خود باشد!

اما چرا !؟

حدود 40 میلیارد دلار تجارت قاچاق به کشور،ایران را بهشت سورچران ها و مفت خوارانی کرده که در دولت ،تا عالی ترین کرسی ها نفوذ کرده و در اثر شراکت نزدیکترین نزدیکان رئیس جمهور با دلالان بیرونی، کاری به سر تولید کننده آورده اند که رگ هر تولیدی را میزنند تا سفره خود وخاندان بی هنر و پر مدعایشان چرب تر باشد.

دزدان محترمی که راه تولید داخلی را با هزار ترفند و دسیسه می بندند اما از هر روزن و منفذی به نام منطقه آزاد و بازارچه مرزی و ... میلیارد میلیارد کالای خارجی وارد میکنند!! و تازه به ریش مردم می خندند که جز در قرمه سبزی و آبگوشت، توان رقابت با دنیا را نداریم!

نگاهی به بازار لوازم خانگی که در تصرف بلامنازع ال جی و سامسونگ است، گویای همه حقایق است. اکنون به مدد بی تدبیری دولتمردان بی تدبیر ودلال صفت، سامسونگ که همزاد وتقریبا هم سن ارج است (تاسیس سامسونگ 1317 و ارج 1316) اکنون 427 هزار کارمند و کارگر دارد و ارج تنها 200 نفر!

گذری به بازار لوازم خانگی در تهران و همه جای ایران،نشان می دهد «تدبیر» چه بر سر تولید ملی ما آورده است !و رییس جمهور تاچه حد به وعده اش برای جلوگیری از اشتغال جوانان خارجی عمل کرده است!

حقیقتا اگر قرار بود جمعی، هدفمند و حساب شده و با قصد براندازی، اقتصاد ملی را زمین گیر و مردم را از هرنوع گشایش و بهبودی ناامید کنند، کاری جز آنچه مدیران دولت تدبیر انجام داده اند، می کردند!؟ مدیرانی که به ازای این خوش خدمتی، مستحق حقوق های چند صد میلیونی از جیب همان مردمی هستند که با تدبیر آنها به خاک سیاه می نشینند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها