کد خبر: ۳۷۹۹۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
"مهریه‌ام را ۱۳۶۵ سكه طلا، مسافرت به ۵ آبشار مهم از جمله آنجل در ونزوئلا، جرسویا در هندوستان، توگلا در آفریقای جنوبی، نیاگارا در كانادا و گوآریا در پاراگوئه و همچنین ۵ شهر ديدني جهان قرار دادیم."
به گزارش دادنا، سفر به ۵ آبشار مشهور و ۵ مكان مقدس جهان مهریه نوعروسي است كه با دلخوری اصرار به اجرايي شدن آن دارد.در بخش دیگر این مهریه میلیاردی، مرد باید ۱۳۶۵ سكه طلا نیز بپردازد.

این تازه عروس که برابر قاضی محسن خدائی رئیس شعبه ۲۶۴ دادگاه خانواده تهران ایستاده بود، هنگام تسلیم دادخواستش، گفت: در ۲۴ سالگی فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی شدم و توانستم خیلی زود در یك شركت خصوصی كاری پیدا كنم.

دو سال پیش بود كه در یك مهمانی با مردی به نام «روزبه» كه حقوقدان است، آشنا شدم. از آنجا كه وی در ازدواج نخست شكست خورده بود، پس از چندین بار ملاقات به من پیشنهاد ازدواج داد. ابتدا بشدت مخالفت كردم چراكه می‌خواستم تحصیلات عالی داشته باشم.

«روزبه» اصرار زیادی به این ازدواج داشت. به خاطر همین با پدر و مادرم صحبت كردم. خواستگارم توانست با خوشرویی و چرب‌زبانی اعتماد همه ما را جلب كند. وقتی وی را مردی خانواده‌دوست و مهربان و از نظر فرهنگی، طبقاتی و اعتقادی و مذهبی هم‌سطح خودم دیدم، پس از تحقیق و بررسی پذیرفتم ازدواج كنیم.

این نوعروس ادامه داد: پس از دو سال «روزبه» به هیچ‌كدام از وعده‌هایش نه تنها عمل نكرده بلكه وقتي به مسافرت كوتاهی برای دیدن پدر و مادرم به شهرمان رفتیم در بازگشت متوجه شدم «روزبه» خانه كوچكی را كه در آن زندگی می‌كردیم بدون مشورت با من فروخته است.

خیلی ناراحت شدم و به‌ وی اعتراض كردم. می‌خواستم به من احترام بگذارد که ناگهان رفتارش عوض شد. شوهرم در كمال ناباوری به من حمله كرد و با مشت و لگد به جانم افتاد. بعد خیلی راحت من را از خانه بیرون انداخت.

آنجا بود كه فهمیدم «روزبه» مرد رویاهایم نیست و عشق وی نسبت به من یك عشق دروغین است. به یاد سماجت‌هایش برای ازدواج با خودم و چرب‌زبانی‌هایش افتادم. همه وجودم پر از نفرت و تنفر شده بود.از اینكه به راحتی فریب خورده‌ام عصبانی بودم، «روزبه» به راحتی همه آرزوهایم را لگدمال كرد.

وی در پایان گفت: چاره‌ای برایم نمانده است. می‌خواهم مهریه‌ام كه سفر به ۵ آبشار معروف جهان و ۵ مكان ديدني جهان است به همراه ۱۳۶۵ سكه طلا را به اجرا بگذارم تا «روزبه» بفهمد نباید حرمت‌ها را بشكند.

به گزارش ایران قاضی خدائی با شنیدن درخواست مهریه شگفت‌انگیز این نوعروس، شوهرش را به دادگاه احضار كرده است تا رأی نهایی را صادر كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
دمت گرم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها