کد خبر: ۳۸۰۰۴۲
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
استاندار کرمانشاه گفت: رسانه‌ها و افرادی که الان ما را نقد می‌کنند چطور در زمان دولت احمدی‌نژاد «لال‌مانی» گرفته بودند و حالا که برجام تنها 6 ماه است که حل شده، می‌خواهند تمام مشکلات هشت ساله دولت قبلی بلافاصله حل شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جلسه شورای برنامه‌ریزی صبح امروز با حضور استاندار کرمانشاه، معاونان و مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه با استناد به آیاتی از قرآن کریم همه را به تقوا دعوت کرد و اظهار داشت: برای قضاوت در مورد دولت روحانی نیز که مورد حمایت شخص مقام معظم رهبری است، باید تقوا پیشه کرد.

اسدالله رازانی با قرائت آیه‌ای از قرآن کریم با این ترجمه «مبادا دشمنی با گروهی شما را وادار کند که عدالت نورزید...»، تصریح کرد: اخیراً برخی به قضاوت در مورد دولت و در سطح استان نیز زبان باز می‌کنند بدون اینکه تقوا و عدالت پیشه کنند.

این مسؤول با انتقاد تند از رسانه‌های اصولگرای منتقد و منتقدان، بیان کرد: منتقدان خدمات دولت را طی سه سال و نیم گذشته در نظر نمی‌گیرند، در حالی که آنچه طی این مدت در سطح ملی و طی دوران انتصاب من در سمت استاندار انجام شده بر همگان روشن است.

وی، معتقد است که کاهش 30 درصدی نرخ تورم در سطح ملی آن هم در شرایطی که کشور در شرایط بحرانی تحریم قرار داشته یک دستاورد بزرگ است که با مدیریت روحانی انجام شده است.

استاندار کرمانشاه به انتقاداتی از قبیل جدی نگرفتن اقتصاد مقاومتی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و توضیح داد: رئیس‌جمهور اظهار داشته که کلمه به کلمه این سیاست را قبول دارد و در همین راستا نیز ستادی را در حوزه معاون اول خود تشکیل داده است.

به اعتقاد رازانی، سیاست اقتصاد مقاومتی در دولت روحانی جدی‌تر از هر طرح دیگری پیگیری شده و بازدید‌های معاون اول رئیس‌جمهور از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان‌ها نیز گواهی بر همین مسئله است.

وی، انتقادات وارده را قضاوت‌هایی از سر جهل یا غرض دانست و در ادامه با تغییر سخنان خود، بیان کرد: من کسی را به جهل متهم نمی‌کنم، اما این افراد ملاک قضاوت را بلد نیستند، چراکه ملاک قضاوت در دست آن‌ها نیست.

استاندار کرمانشاه، قضاوت براساس شاخص‌ها را تنها را گمراه نشدن در قضاوت‌ها دانست و اضافه کرد: حرکت در مسیر تقوا سخت است و شاخص و دانایی می‌خواهد.

رازانی در ادامه این جلسه که به منظور برنامه‌ریزی برای حل مشکلات استان کرمانشاه تشکیل شده بود، با ابراز نارضایتی از انتقادها و اظهارنظرهای صورت گرفته در سطح ملی و استانی، تبیین کرد: برخی از این اظهارنظرها بدون داشتن هیچ ملاکی برای ارزیابی و با بی‌انصافی صورت می‌گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه کسانی هستند فقط به ایرادات دولت اشاره می‌کنند، آیا در کار دولت هیچ حسنی نیست که به آن اشاره کنند؟، افزود: این منتقدان یا دچار حسادت هستند یا بی‌زبانی!

وی با قضاوت در مورد دولت احمدی‌نژاد، این دولت را به سوء مدیریت متهم کرد و گفت: رسانه‌ها و افرادی که الان ما را نقد می‌کنند چطور در زمان دولت احمدی‌نژاد «لال‌مانی» گرفته بودند و حالا که برجام تنها 6 ماه است که حل شده، می‌خواهند تمام مشکلات هشت ساله دولت قبلی بلافاصله حل شود.

استاندار کرمانشاه، سامان دادن بازارچه‌های مرزی، دعوت سرمایه‌گذاران خارجی و اقدامات انجام گرفته در حوزه عمرانی را دستاوردهای هشت ماه انتصاب خود در سمت استاندار کرمانشاه برشمرد و افزود: حالا اینکه یک منبع آب دچار آلودگی شده، کوتاهی ما نیست و البته ما هم به موقع تدبیر کردیم که حل آن زمان می‌برد.

گفتنی است، خبرگزاری فارس روز پنج‌شنبه خبری مبنی بر آلودگی آب شرب شهرستان هرسین و تجمع اعتراض آمیز شهروندان هرسینی منتشر کرد و با انتقاد از مسؤولان، خواستار رسیدگی به این مشکل شده بود.

وی، عدم انعکاس مشکلات را دلیل غفلت یا ضعف عملکرد مدیران دانست و خطاب به منتقدان گفت: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و در کنار انتقادها، حسن‌های دولت را هم بیان کنید.

استاندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه فقط که نباید ایراد گرفت و توی سر مدیران زد، گفت: زیر بار این سبک انتقادات نمی‌رویم و تنها از انعکاس مشکلات استقبال می‌کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
۲۲
۳
جناب رازانی ما هم شما رو به رعایت تقوا دعوت میکنیم...اولین منتقد برجام شخص مقام معظم رهبری هست از فرمان نه ماده ای که به ضعف ساختاری برجام اشاره کردند تا سخنرانی نوروزی و دیدارهای اخیر... برجام آیه قرآن نیست که قابل نقد نباشه حاصل خوشبینی های دوستان شما به دشمن قسم خورده اسلام و مسلمینه یاستی نگاهی هم به آیات قرآن درباره عدم اعتماد به دشمن بندازید... اما در مورد کاهش تورم کدوم آدم با اطلاعی نیست که ندونه این کاهش تورم حاصل رکود شدید ایجاد شده توسط دولت هست...اگر در زمان دولت قبل تورم بود فعالیت و نقدینگی هم بود الان به قول شما تورم نیست ولی به جاش پول و نقدینگی هم نیست! خرید و فروشی انجام نمیشه که رشد و کاهش قیمتی وجود داشته باشه
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۴:۳۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۹
۳
کسانیکه آلزایمر ندارند کاملا یادشان هست که رسانه های اصلاح طلب و اصولگرا چه بلایی سر احمدی نژاد آوردند. اما کسی که آلزایمر دارد می گوید چرا زمان دولت قبل«لال‌مانی»گرفته بودید!
و حالا به فرض هم که لال مانی گرفته بودند چه ربطی به عملکرد سه ساله دولتی دارد که همه هستی خود را در دریوزگی برای غرب خلاصه کرده است؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۸
۳
تقوا
عجب کلمه قشنگی
تنها چیزی که در بسیاری از دولت راستگویان وجود ندارد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۸
۲
متاسفانه فیش های حقوقی چند ده ملیونی نشان داد چرا همه میخوان پست های خدمت گذاری را حفظ کنند....
پاسخ
عباس و
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۶
۱
جناب آقای رارزانی عزیز من از شهرستان هرسین استان شما فداتون بشم این مینویسم.فارغ از هربحث سیاسی و مطالب گهربار شما.شهرما نزدیک به دو ماه اب اشامیدنیش بدلیل رحمت باران الهی بسیار الوده بود و مردم شهید ّبرور این شهر مانند عهد سلجوقیان از چشمه اب می اوردیم .و جالب ترین وخند اور ترین کاری که حالا بماند از تصادفات ومصمومیت های مردم فرماندار محترم شهربرای خرابی اب فروردین واردیبهشت ماه شهر ماگفتند که انجام بدهیم این بود که دولت بولنداره واقعا دعاکنید بارون نباره.ماهم طبق فرمایشات ان جناب دعاکردیم ک بارون نباره. باتشکر از شما ضمنا هنوز هم عده ای از این اب لوله کشی نمیخوردند چون یه هفته بنر میزنن اب نخورید و هفته بعد بنر میزنن اب بخوریدوجالترین جای این داستان تلخ واقعی این قبض های آب این چند ماه است خسته نباشید فداتون
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
ای بر دار گل گفتی اگر کل کشو ر رو در نظر بگیر ید اگر و ضعیت بد تر نباشه زیاد بهتر از این هم نیست چو ن اقایان فعلا مشغو ل او ار بر داری از ویرا نه های 8 سال قبل هستن و و قت ندارن!! و البته پو ل هم ندارن چو ن جقو ق های بعضی ها او ج گرفته و فعلا پا یین نمی یاد !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
۷
۲
قابل توجه استاندار نسبا محترم
اگر خاطر مباركشان باشد دولت قبل بيشتر از همه آماج نقد و اعتراض واقع مي شد
الحمدالله كه الان با روش برخوردي دولتمردان با رسانه خفقان بر جامعه حكم فرماست
پاسخ
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
۵
۱
خدمت استاندارمحترم باید عرض کنم شما کجا هستید وکدام فعالیت راانجام دادید که ماازشماتشکربکنیم من حتی اسم شمارو هم نمیدونم اینقدر غیر فعالید نه مصابحه ای ونه هیچ فعالیتی دیگری
پاسخ
نریمان
United States
۰۵:۰۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
۱
۰
عجب رویی دارین جناب استاندار کل رجال دولتمردان تدبیر و امید به اندازه انگشت کوچک احمدینژاد جسارت و غیرت برای حل مشکلات مردم را ندارید بهتر است لالمونی بگیرین و شعار ندهید و کار کنید قولهای صد روزه چه شد؟!
پاسخ
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
۱
۰
کاش دوخط این استاندار محترم از نهج البلاغه خوانده بود
پاسخ
ناشناس
Sweden
۰۶:۵۰ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
نهج البلاغه چیه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
۰
۰
در اين سخنان شما بوي تقوا حس کرديد ؟
پاسخ
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
۰
۰
استادندار محترم کاش معاونان و مشاوران جنابعالی سری به بیمارستان هرسین بزنن و آمار بالای بیماران مسموم ناشی از آلودگی آب رو خدمتتون گزارش کنن.واقعا متاسفیم بابت این طرز گفتمان شما که هیچ کاری برای سالم سازی آب نکردید و همچنان شهروندان دبه به دست به روستاهای اطراف و چشمه های اطراف شهر که گاها آلوده تر از آب شهر هستن مراجعه میکنن حداقل انتقاد پذیر باشید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
جواب رازاني با سلام
من حق رو به شما ميدم زيرا شما درد مردمي كه بيكار هستند رو نمي فهميد شما درد اينكه يه وام يك ميليوني مي خواي بكيري و نميدن رو نمي فهمي
شما وقتي براي اينكه سه ميليون وام رو نتوني بدي و كل حسابهات مسدود بشه وممنوع الخروج بشي دردشو نمي فهمي
شما بايد از دولت خالي بندان دفاع كني
شما جيره خورشان هستي
كلا شماها نمي فهمين
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها