کد خبر: ۳۸۰۲۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۵


به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پايان يافتن قرارداد احسان حاج‌صفي با تيم دوم شهر فرانكفورت باعث شده است تا بازار شايعات در مورد تيم بعدي اين بازيكن داغ شود. ديروز رسانه‌هاي مختلف در كشورمان به‌طور همزمان از حضور اين بازيكن در پرسپوليس و استقلال سخن گفتند. به‌طور كلي بعيد به نظر مي‌رسد كه احسان قصد بازگشت از فوتبال اروپا را داشته باشد. تازه در اين صورت گزينه ايراني محتمل در مورد او سپاهان اصفهان است كه حاج‌صفي بارها تاكيد كرده در ايران فقط براي اين تيم توپ خواهد زد.

از اين موضوع كه بگذريم بين پرسپوليس و استقلال، طبعا انتخاب حاج‌صفي براي آبي‌ها مي‌تواند جاي دفاع بيشتري داشته باشد. آن‌ها در پست بال چپ در يك رقابت تنگاتنگ با پرسپوليس، از جذب وحيد اميري عاجز مانده‌اند و حالا حداقل مي‌توانند در روياهاي‌شان به جذب حاج‌صفي فكر كنند. در مورد پرسپوليس اما مشخص نيست اسم احسان با چه فلسفه‌اي مطرح شده است. در حال حاضر پرسپوليس پر از بازيكناني است كه تخصص بازي در سمت چپ را دارند. محسن مسلمان، ساسان انصاري، اميد عاليشاه و وحيد اميري مهم‌ترين اين بازيكنان هستند كه تازه پشت سر آن‌ها نفراتي همچون محمد انصاري، وحيد حيدريه و حسين ماهيني قابليت بازي دارند. به اين ترتيب مشخص نيست چرا بايد پرسپوليس كلي هزينه كند و تلاش به خرج بدهد تا حاج‌صفي را به ايران بكشاند.

البته احسان هميشه بازيكن مورد علاقه پرسپوليس بوده و سرخپوشان سال‌ها به دنبال همكاري با او بوده‌اند. با اين وجود در آن زمان خبري از اين همه بازيكن متخصص در جناح چپ نبود و پرسپوليس عميقا از خالي ماندن اين قسمت از زمين رنج مي‌برد. در حال حاضر شايد فقط برانكو بتواند حاج‌صفي را به عنوان مدافع چپ جذب كند كه اين موضوع هم خالي از اشكال نيست؛ چه اينكه نه‌تنها پديده‌اي به نام محمد انصاري نيمكت‌نشين مي‌شود، بلكه از قابليت‌هاي فني خود حاج‌صفي هم كاسته مي‌شود. آناليزها در مورد احسان بارها نشان داده اوج كارايي او زماني است كه در پست بال چپ و دور از خط دفاعي بازي مي‌كند. حالا معلوم نيست با اين اوصاف برانكو به جذب پردردسر اين بازيكن ملي‌پوش فكر مي‌كند يا نه؟‌


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها