کد خبر: ۳۸۰۳۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
دفتر "انجمن ارتباطات اسلامي آمريكا" در ايالت "فلوريدا" از مسلمانان اين كشور خواست در راستاي اقدامات بشردوستانه و اسلامي، براي مجروحان اين حادثه تروريستي، خون اهداء نمايند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، دفتر "انجمن ارتباطات اسلامي آمريكا"، ضمن محكوم كردن حمله تروريستي به كلوب شبانه در ايالت "فلوريدا"، از مسلمانان اين كشور خواست در راستاي اقدامات اسلامي و انساني، اقدام به اهداي خون براي مجروحان اين حمله تروريستي نمايند.

در بيانيه دفتر منطقه اي هماهنگ كننده انجمن ارتباطات اسلامي آمريكا در شهر "اورلاندو" ايالت "فلوريدا"، چنين آمده است:

ما اين حمله وحشيانه را محكوم مي كنيم و قلبا با خانواده هاي قربانيان اين حمله تروريستي ابراز همدردي مي كنيم. جامعه مسلمانان آمريكا هر شخص و هر گروهي را كه اين رفتار خشونت آميز را توجيه كرده و تبرئه كند، نخواهد پذيرفت.

«رشا مبارك» هماهنگ كننده اين دفتر همچنين از مسلمانان ايالت فلوريدا درخواست كرد كه در صورت امكان، اقدام به اهداي خون براي مجروحان و آسيب ديدگان اين حمله تروريستي نمايند.
تصاوير مخابره شده از اورلاندو، حاكي از صفوف انبوه مردم براي اهداي خون به حادثه ديدگان اين حمله تروريستي است.

گفتني است، روز گذشته، «عمر متين» افغاني الاصل با حمله مسلحانه به كلوب شبانه در شهر اورلاندو، دسته كم ۵۰ تن را كشته و بيش از ۵۰ نفر ديگر را به شدت مجروح كرد و خود نيز به ضرب گلوله ماموران پليس به هلاكت رسيد.

همسر سابق اين تروريست آمريكايي - افغاني با ابراز تاسف از وقوع اين حمله تروريستي، اظهار داشت: در مدتي كه با عمر زندگي مي كرده، متوجه اخلاق خشن و تند او شده بود و به همين دليل از او جدا شده است.

وي تاكيد كرد: عمر عليرغم اينكه خود را مسلمان مي پنداشت، به هيچ عنوان شخص مذهبي اي نبود و اين اقدام او نيز به هيچ عنوان ارتباطي با دين اسلام ندارد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Latvia
۱۶:۰۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
لعنت بر این مسلمانها که به قوم لوط خون می دهند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها