کد خبر: ۳۸۰۴۳۹
زمان انتشار: ۰۲:۵۲     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
با تحرك پرسپوليس و استقلال در بازار امسال نقل‌ وانتقالات، خيلي‌ها به موضوع حساس شده‌اند و پرداخت دستمزدهاي كلان به بازيكنان توسط اين باشگاه‌ها را زير سوال مي‌برند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، با تحرك پرسپوليس و استقلال در بازار امسال نقل‌وانتقالات، خيلي‌ها به موضوع حساس شده‌اند و پرداخت دستمزدهاي كلان به بازيكنان توسط اين باشگاه‌ها را زير سوال مي‌برند. در مقطعي وزير ورزش هم نسبت به اين موضوع عارض شد و خواست هزينه‌ها كنترل شود.

 

حالا جالب است كه مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم در صف شاكيان ظاهر شده و در مصاحبه‌هاي پرتعدادي كه در يكي، دو روز اخير انجام داده، عليه پرسپوليس و استقلال موضع گرفته است. سعيد آذري گفته: «امسال شاهد هستیم که برخی باشگاه‌ها با پرداخت ارقام میلیاردی حتی باعث ناراحتی وزیر ورزش شده‌اند.

 

این روزها همه در حال بمب ترکاندن هستند و ما دوست نداریم ترکش بمب‌ها به ذوب‌آهن برخورد کند.» آذري با لحني در مورد پرداخت‌هاي آنچناني باشگاه‌ها حرف مي‌زند كه انگار خودش مديرعامل يك باشگاه صرفه‌جو است كه تا به حال بالاي 100ميليون تومان به هيچ بازيكني نداده! اين در حالي است كه از قضا باشگاه ذوب‌آهن در سال‌هاي اخير خيلي خوب به بازيكنانش پول داده و علاوه بر عقد قراردادهاي قابل توجه، مزد بازيكنانش را هم به موقع پرداخت كرده است.

 

همين امسال در فهرست اين تيم كلي بازيكن ميلياردي و چند صد ميليوني به چشم مي‌خورد. كاوه رضايي،‌ قاسم حدادي‌فر و رضا حسن‌زاده از جمله بازيكنان ميلياردي ذوب در اين فصل بوده‌اند. مهدي رجب‌زاده 900ميليون تومان گرفته، رشيد مظاهري 700ميليون دريافت كرده و محمد باقر صادقي هم در ازاي دريافت دستمزد 500ميليوني يك فصل روي نيمكت نشسته است.

 

تازه به نظر مي‌رسد در ليگ پانزدهم هزينه‌ها كمي كنترل شده، وگرنه ليگ چهاردهم باشگاه ذوب‌آهن در ازاي پرداخت رقمي حيرت‌انگيز به قاسم حدادي‌فر مانع از انتقال او به پرسپوليس شد. در آن زمان اينطور به نظر مي‌رسيد كه با توجه به رابطه خوب دايي و حدادي‌فر، قاسم به راحتي پرسپوليسي مي‌شود.

 

با اين وجود او در ذوب‌آهن ماند. در مورد كاپيتان اصفهاني‌ها گفته شد قرارداد سفيد بسته و به عشق هواداران در اين تيم مانده است، اما بعد از انتشار اسناد مالي مشخص شد استاد حدادي‌فر در ليگ چهاردهم يك ميليارد و 300ميليون تومان دريافتي از ذوب‌آهن داشته است. آيا مدير چنين باشگاهي حق دارد به پرداخت دستمزدهاي بالا، تركاندن بمب و اين داستان‌ها اعتراض داشته باشد؟!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها