کد خبر: ۳۸۰۵۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
مرد آدم‌ربا که با گروگان گرفتن کودکی قصد داشت او را به قتل برساند، در ایستگاه مترو گروگان ٣ساله را گم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه شهروند، مرد آدم‌ربا که با گروگان گرفتن کودکی  قصد داشت او را به قتل برساند، در ایستگاه مترو  گروگان ٣ساله را گم کرد. 

٢٠ خردادماه ‌سال جاري، گزارشي درباره فقدان کودک سه‌ونيم ساله در يكي از بازار‌هاي شهرستان قدس به پليس گزارش شد که با توجه به اهميت موضوع دستورات ويژه براي پيگيري سريع پرونده صادر شد و تيمي مجرب از پليس شهرستان بررسي موضوع را به‌صورت ويژه آغاز كردند. ماموران با اعزام به محل که در بازار شلوغ و در ساعت پرتردد روز تعطيل بود، به‌صورت تخصصي کليه اماکن و محله‌هاي تردد را بررسي کردند و دوربين‌هاي مداربسته موجود در بازار بازبيني شد. 

با بررسي دوربين‌هاي مداربسته، فرد ناشناسي حدود ٢٥ساله به‌صورت آشفته در بازار پرسه مي‌زد و سپس در نقطه خلوت بازار پس از اغفال کودک اقدام به ربودن طفل خردسال کرد. ماموران با بررسي فيلم‌هاي مسير تردد فرد رباينده و فرد ربوده شده، آخرين مسير تردد آدم‌ربا و کودک را شناسايي کردند.

 با تحقيقات گسترده شبانه‌روزي و اقدامات تخصصي، مخفيگاه متهم  شناسايي و پس از اطمينان از حضور آدم‌ربا با هماهنگي لازم در يک اقدام ضربتي، او در مخفيگاهش دستگير شد. 

 بررسی‌ها نشان می‌داد که اين مجرم داراي دو فقره سابقه کيفري آدم‌ربايي «کودک خردسال» در اروميه و همچنين داراي اختلال رواني است.  متهم در بازجويي‌هاي پليسي ادعا کرد که  روز گذشته در حالي که در خانه   تنها بودم، تصميم به قتل کودکي گرفتم و مبلغ ٤٠هزار تومان از خانواده‌ام سرقت کردم و در ساعت ١٩ به بازار که محل شلوغي بود، آمدم. ديدم که طفل خردسالي درحال بازي است. با او ارتباط برقرار کردم و کودک را به ايستگاه مترو کلاهدوز تهران بردم که به دليل شلوغي و ازدحام جمعيت ناگهان کودک گم شد. 

با تلاش ماموران شهرستان قدس و با راهنمايي متهم دستگيرشده، تمامی محل‌هاي تردد که داراي دوربين مداربسته بود، بازبيني و معلوم شد که کودک در ساعت ٢١ از مترو کلاهدوز درحال خارج شدن است که با تحقيقات همه‌جانبه و حضور ميداني ماموران کودک ربوده شده، پيدا شد و صحيح و سالم به آغوش خانواده‌اش برگشت. متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها