کد خبر: ۳۸۰۶۲۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۳     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
پرسپولیس را می توانیم یکی از موفق ترین تیم های فصل نقل و انتقالات بنامیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از طرفداری، هفته پایانی لیگ برتر و تمام نگاه ها به سمت پرسپولیس! اما آبی ها در خوزستان تمام معادلات را برهم زده اند! زهیوی با دو گل خود، باز هم پرسپولیس را در رسیدن به قهرمانی ناکام گذاشته! سوت پایان بازی های هفته سی ام و پرسپولیس با مربیگری برانکو قهرمانی را از دست داده و در رده دوم قرار می گیرد.

سرمربی

هر آنچه که باید در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید

اشک هواداران و بازیکنان پس از بازی با راه آهن، تلخ ترین اشک فصل پانزدهم بود. آنها که خود را قهرمان لیگ برتر می دانستند، در پایان لیگ برتر  رتبه ای بهتر از نائب قهرمانی نصیب شان نشد، ولی نه علیه سر مربی شعار دادند و نه تقصیر ها را گردن برانکو انداختند. بر خلاف بیشتر  هواداران، سرمربی خود را تشویق کرده و خواستار ماندن وی در پرسپولیس شدند. باشگاه هم به حدی به برانکو ایمان داشت که فردای بازی با راه آهن، لیست ورودی و خروجی های نقل و انتقالات را از  او دریافت کرد و این نشان می داد که ایوانکوویچ در پرسپولیس ماندنی است.

هواداران نه به سرمربی دیگری فکر می کردند نه به رفتن برانکو، آنها تنها می خواستند سرمربی محبوب خودشان را در فصل شانزدهم روی نیمکت پرسپولیس ببینند. باشگاه خیلی زود به انتظار هواداران پایان داد و قرارداد برانکو را برای فصل آینده هم تمدید کرد تا این سرمربی محبوب یک فصل دیگر را با سرخپوشان پایتخت سپری کند.

همچنین برانکو «استره تن سوچ» 52 ساله از کرواسی را  به عنوان دستیار خود معرفی کرد.

بدون شک برانکو و پرسپولیس فصل آینده هدفی جز قهرمانی را دنبال نخواهند کرد، آنها فصل گذشته به آن خودباوری لازم که سال ها بود از دستش داده بودند رسیدند و اینک با عزمی جزم در انتظار آغاز لیگ برتر 96-95 هستند تا این بار برخلاف فصل گذشته از همان روزهای ابتدایی روند امتیازگیری را آغاز کرده و با توشه ای سرشار به استقبال روزهای پایانی لیگ بروند.

معادله ای پیچیده به نام "مهدی طارمی"

هر آنچه که باید در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید

 تمدید قرار داد مهدی طارمی، آقای گل لیک پانزدهم، خبری بود که هوادران را بارها خوشحال کرد ولی در خبر های بعدی اعلام می شد که مهاجم پرسپولیس خواستار جدایی از این تیم است و سرمربی کروات سرخ پوشان نیز دو گزینه را برای جانشینی طارمی، به باشگاه معرفی کرده است. خبر ها پیرامون مهاجم محبوب پرسپولیسی ها تمامی نداشت و این بار خبری منتشر شد که طارمی از لیگ های معتبر ایتالیا، آلمان، اسپانیا و انگلیس پیشنهاد دارد و آقای گل لیگ ایران قصد دارد راهی اروپا شود.

خبر بعدی امید های هواداران را به نا امیدی تبدیل کرد:" طارمی  فصل آینده در لالیگا اسپانیا، باید تنه به تنه با بازیکنانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان یک لژیونر به فوتبالش ادامه دهد." دیگر هواداران فکر می کردند مهدی پیشنهاد تیم لگانس را رد نخواهد کرد و جدایی او نزدیک است، ولی طارمی به اسپانیا هم نرفت.

وکیل طارمی کمی خیال هواداران را راحت کرد. وی اعلام کرد که مهدی اگر در ایران بماند تنها برای پرسپولیس بازی خواهد کرد، اما در خبر های بعدی اعلام شد که با لژیونر شدن احتمالی مهدی طارمی، برانکو برای جایگزینی او روی کاوه رضایی حساب باز کرده است. دیگر به نظر می رسید که همه چیز تمام شده و طارمی لژیونر می شود، جانشین او هم  انتخاب شده بود. به نوشته روزنامه پیروزی طارمی حتی وسایل خانه خود در تهران را نیز به یکی از نزدیکانش بخشیده و آپارتمانش را تخلیه کرده بود.


ولی هنوز تکلیف قطعی ماندن یا رفتن طارمی مشخص نشده و این بازیکن خودش نیز نمی داند سال آینده در پرسپولیس خواهد بود یا راهی اروپا خواهد شد؟

شایعات نقل و انتقالات

هر آنچه که باید در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید

*  اولین شایعه پیرامون این تیم، حضور خالد شفیعی در پرسپولیس بود که گفته می شد باشگاه با این مدافع وارد مذاکره شده است و حتی این بازیکن به باشگاه هم رفته بود ولی در نهایت با تراکتورسازی تمدید کرد.

* بارها شایعاتی مبنی بر مذاکره رامین رضاییان با تیم های خارجی، مطرح  شد که وی آن را تکذیب کرد.

* گفته می شد نمایندگان باشگاه پرسپولیس با علیرضا نقی زاده هافبک جوان تیم سیاه جامگان صحبت هایی را  انجام داده اند ولی بعدا خبری از این مذاکره نشد.

* روزنامه ایران ورزشی از پیشنهاد عجیب رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا به پرسپولیس خبر داد. پس از این خبر، کابران همیشه در صحنه ایرانی با حضور در صفحه شخصی این بازیکن در اینستاگرام بار دیگر هنرنمایی کردند!

* مسئولان باشگاه پرسپولیس قرارداد علی علیپور را برای 3 سال دیگر تمدید کردند، اما یک تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم پرسپولیس بود که شایعه شد علیپور هم  مانند طارمی رفتنی شده است ولی در نهایت با مخالفت برانکو این اتفاق رخ نداد و وی در پرسپولیس ماند.

* گفته می شد باشگاه پرسپولیس با واسطه قرار دادن چهره هایی چون علی پروین به شدت برای جذب مهدی ترابی در تلاش است ولی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا، تاکید کرد که ستاره جوان و ملی پوشش تیمش را به  پرسپولیس تهران نخواهد فروخت و این بازیکن قراردادش را با سایپا تمدید کرد.

* مارکو سپانوویچ، هافبک دفاعی 33 ساله مونته‌نگرویی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود که در ادامه خبری از این بازیکن هم نشد.

*در خبر ها اعلام شد که محمد ابراهیمی بازیکن گسترش فولاد با پرسپولیس مذاکره داشته ولی وی در مصاحبه ای این خبر را تکذیب کرد و گفت که با سرخپوشان هیچ مذاکره ای نداشته است و در نهایت هم به تراکتورسازی پیوست.

* شایعاتی اطراف سه بازیکن تاثیر گذار  پرسپولیس مبنی بر لژیونر شدن آنها وجود داشت اما مدیر برنامه این سه بازیکن اعلام کردکه محسن مسلمان، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده، هیچ پیشنهاد رسمی خارجی ندارند.

* دو هفته قبل شنیده ها حاکی از این بود که حمید کاظمی مهاجم30 ساله نساجی برای پیوستن به پرسپولیس با مدیران این تیم وارد مذاکره شده ولی مانند سایر شایعه ها از این مذاکره هم بعدا خبری نشد.

* امید عالیشاه هم در مصاحبه خود اعلام کرد که از ترکیه پیشنهاد دارد ولی منتظر پرسپولیس می ماند تا تکلیفش با این تیم مشخص شود که بعد ها از پیشنها او خبری نشد.

* شنیده ها حاکی از این بود که محمد ایرانپوریان مدافع راست تیم فوتبال تراکتورسازی مذاکراتی را برای پیوستن به پرسپولیس آغاز کرده است، ولی این بازیکن قراردادش را با تراکتور تمدید کرد تا این شایعه از پرسپولیس دور شود.

* کاوه رضایی و مسعود حسن زاده، دو ستاره تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که گفته می شود در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس قرار دارند،  به نظر می رسد حضور حسن زاده در این تیم منتفی شده ولی گفته می شود کاوه با سرخپوشان به توافق رسیده است و امروز هم مدیربرنامه هایش در باشگاه حضور پیدا کرد.

* خبر هایی در مورد پیوستن پور علی گنجی به پرسپولیس منتشر شده بود ولی مدیر برنامه‌های این بازیکن در خصوص شایعه پیوستن به پرسپولیس گفت:

    باید بگویم این خبر کذب است و ما نه تنها با پرسپولیس بلکه با هیچ تیمی دیگر ایرانی در خصوص پورعلی‌گنجی صحبتی نکردیم.

* شنیده ها حاکی از آن بود که مهرداد محمدی با باشگاه پرسپولیس به توافقات شخصی رسیده است، اما این بازیکن به تیم سپاهان پیوست.

* محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس شدیدا دنبال این است که به این تیم بازگردد، ولی برانکو  برای این فصل نظری روی او ندارد.

* شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه به دنبال گرفتن رضایتنامه اشکان دژاگه می باشد و حتی صحبت هایی را با مدیربرنامه های وی انجام داده اند تا بتواند رضایتنامه این بازیکن را از باشگاه قطری بگیرد.

* روزهای گذشته خبری منتشر شد  مبنی بر اینکه یک "ایجنت" در باشگاه حضور پیدا کرده و به طاهری قول جذب ساموئل اتوئو، اسطوره فوتبال کامرون را داده است ولی پرسپولیسی شدن ستاره کامرونی به سرنوشت سرخ پوش شدن رونالدینیو دچار شد!

* محمد حسین کنعانی زادگان پس از عدم توافق با مسئولان پرسپولیس به استقلال پیوست.

بازیکنان ورودی به تیم

هر آنچه که باید در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید

*  در حالی که علی علیپور تا پایان فصل 97-96 با پرسپولیس قرارداد داشت اما قراردادش را با این باشگاه برای 3 فصل دیگر به صورت داخلی تمدید کرد.

* علیرضا بیرانوند، با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا به آرزوی دیرینه خود برسد.

* ساسان انصاری هافبک تهاجمی فصل گذشته فولاد خوزستان، با قراردادی دو ساله به پرسپولیس تهران پیوست.

* در حالیکه گفته می شد احمد نوراللهی قصد جدایی از تیم پرسپولیس را دارد، این بازیکن با توافق با مسئولان تیم یک فصل دیگر ماندگار شد.

* امید عالیشاه با وجود پیشنهادهای دیگر، پس از مذاکره و توافق با مسئولان پرسپولیس در این تیم ماندگار شد.

* محسن مسلمان هافبک جوان پرسپولیس، پس  مذاکره با مسئولان یک سال دیگر در این تیم ماندنی شد.

*  احسان علوان‌ زاده هافبک جوانی که سابقه بازی در تیم های مسجدسلیمان و استقلال خوزستان را دارد، به تیم پرسپولیس پیوست و سهیمه زیر 23 سال محسوب می شود.

* سیدجلال حسینی مدافع فصل پیش تیم نفت تهران با قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.

* وحید امیری هافبک فصل گذشته نفت تهران، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره از بین استقلال تهران و پرسپولیس، تیم دوم را انتخاب کرده و  با قراردادی دوساله سرخ پوش شد.

* ابوالفضل درویش وند، دروازه بان 18 ساله تیم ملی فوتبال جوانان ایران که عضو تیم راه آهن تهران بود،با قراردادی 5 ساله به پرسپولیس پیوست.

* محسن ربیع خواه، مدافع فصل قبل نفت آبادان با قراردای دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

 پس از جذب مهره هایی که در بالا اشاره شد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرخود و همچنین جذب بازیکنان جدید به مسئولان باشگاه پرسپولیس مهلتی 24 ساعته داده است و باید تکلیف نفرات تیمش هر چه زودتر مشخص شود.

بازیکنان خروجی از تیم

هر آنچه که باید در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید

* علی محسن زاده دروازه‌بان جوان پرسپولیس در توافق با باشگاه پرسپولیس، از جمع سرخپوشان جدا شد.

* مهرداد کفشگری و بابک حاتمی، دو بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران به طور  رسمی از این تیم جدا شدند.

* سوشا مکانی در  فصل گذشته عملکرد خوبی در  چارچوب دروازه سرخ ها نداشت و حاشیه های فراوانی نیز  با خود به همراه داشت،  به همین دلیل باشگاه پرسپولیس بعد از  پایان لیگ پانزدهم  اعلام کرد سوشا در  لیست فصل بعد این تیم جایی ندارد.

*  مرتضی قدیمی پور، دروازه بان 22 ساله تیم فوتبال پرسپولیس از  این تیم جدا شد.

* رضا خالقی فر از جمله بازیکنانی است که قصد دارد از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شود. او در روزهای گذشته به باشگاه رفت ولی موفق به دریافت رضایتنامه اش نشد و دست خالی باشگاه را ترک کرد.

* محسن بنگر کاپیتان فصل پیش پرسپولیس که با آمدن سید جلال حسینی دیگر جایی در این تیم نداشت، به تراکتورسازی تبریز  پیوست.

مدیر عامل

هر آنچه که باید در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس بدانید

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تغییرات در هیات مدیره در حالی برگزار شد که علی اکبر طاهری مدیر عامل فصل شانزدهم معرفی شد. اما در خبرهای بعدی اعلام شد که طاهری از سمت خود استعفا می دهد ولی مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس با تکذیب این خبر گفت:

این شایعه را تکذیب می کنم و قرار نیست آقای خوردبین از سمت خود برکنار شود.

اعضای هیات مدیره

 وزارت ورزش و جوانان ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس را اعلام کرد که به شرح زیر می باشد:

علی‌اکبر طاهری، حمید گرشاسبی، جعفر کاشانی و محمد زادمهر اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را تشکیل خواهند داد.

حسین عبدی که سال گذشته عضو هیئت مدیره باشگاه بود دیگر در ترکیب جدید هیئت مدیر جایی ندارد.

با نگاهی به وضعیت کلی تیم پرسپولیس که در مطلب فوق به آن اشاره شد می توان این تیم را از هم اکنون یکی از مدعیان اصلی کسب جام معرفی کردند. سرخ پوشان شهر تهران هم تمدیدی های خود داشته اند و هم در خرید موفق عمل کرده اند و شواهد نشان از حضوری پرقدرت از سوی پرسپولیس در لیگ شانزدهم می دهد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها