کد خبر: ۳۸۰۷۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
دونده سرشناس آفریقایی که به مرد پاآهنی معروف است و به اتهام قتل نامزدش به 5 سال زندان محکوم شده در جلسه تجدید نظر ناگهان به گریه افتاد و وکیل او با توجه به شرایط روحی موکلش حضور او را در دادگاه مناسب ندانست.
به گزارش پایگاه 598، دونده سرشناس آفریقایی که به مرد پاآهنی معروف است و به اتهام قتل نامزدش به 5 سال زندان محکوم شده در جلسه تجدید نظر ناگهان به گریه افتاد و وکیل او  با توجه به شرایط روحی موکلش  حضور او را در دادگاه مناسب ندانست.

وی گفت: متهم پس از قتل نامزدش دچار افسردگی و اضطراب شده  و از این موضوع بشدت رنج می‌برد. به گفته وکیل مدافع،متهم هیچ سابقه کیفری نداشته و در حال حاضر با توجه به شرایط روحی اش قادر به دفاع ازخود نیست.

علاوه بر آن حبس و زندانی بودن متهم نیز شرایط را دشوارتر خواهد کرد.چراکه او بیشتر باید تحت نظر یک روانپزشک باشد تا درزندان.این دونده همواره در طول دادرسی پرونده ادعا کرده که به اشتباه به سوی نامزدش «استین کمپ» شلیک کرده است  و او را با یک دزد شبانه اشتباه گرفته است.

اما دادستان پرونده معتقد است که وی از روی عمد 4 بار به سوی نامزدش شلیک کرده است. این دونده پر سرعت  در آخرین جلسه محاکمه به حبس خانگی و در نهایت 5 سال زندان محکوم شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها